کانون «الزهرا (س)» میزبان جشن ولادت سرداران کربلا شد

حضوری گفت: آیین جشن میلاد سرداران کربلا به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در مسجد «سیدالشهدا (س)» جهرم برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک ایام ماه شعبان و میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)، گفت: جشن های ایام شعبان در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» همه ساله به شکل ویژه و با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم، افزود: این برنامه ها از آیین جشن میلاد امام حسین (ع) در سوم شعبان آغاز و با جشن های متنوع ویژه سالروز میلاد حضرت حجت ابن الحسن (ع) ادامه پیدا می کند.

 

وی با اشاره به اینکه در این ویژه برنامه ها، بچه های مسجد پای کار آمده و فضای درونی و بیرونی مسجد را آراسته به پرچم های زیبا و مزین به لامپ های رنگارنگ می کنند، خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد یک تکیه ویژه جشن میلاد امام زمان (عج) در ایام ماه شعبان و توسط بچه ها در پارک همجوار مسجد راه اندازی و با اجرای برنامه های سرور و شادی، این مناسبت گرامی داشته می شود.

 

حضوری با اشاره به اینکه امسال اگرچه با وجود شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری برنامه ها همچون سال های گذشته وجود ندارد اما بچه های مسجد دوباره پای کار آمده و در حال برگزاری آیین های جشن هستند، عنوان کرد: از جمله برنامه های میلاد سرداران کربلا در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، بوده که امسال قرار است به همت اعضای کانون در مسجد «سیدالشهدا (ع)» شهرک «ایثارگران» برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه روز پنجشنبه 28 اسفندماه و همزمان با ایام با سعادت سه پیشوای مسلمین جهان با سخنرانی حجت الاسلام «امین فتاحی» امام جماعت مسجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم، ادامه داد: همچنین در ادامه این برنامه، «فرشید میرزایی» از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت و عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به مولودی خوانی می پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت 19 و 45 دقیقه برگزار می شود، از اهالی مسجد، شهروندان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری برای حضور در این آیین جشن و سرور دعوت کرد.

 

حضوری همچنین از علاقمندان جهت شرکت در این آیین خواست با پوشیدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی کوشا باشند.

 

کد خبر 1038177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha