چهار کانون برتر ملایر تقدیر شدند

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از چهار کانون برتر شهرستان که بین کانونهای استان کانون برتر انتخاب شده بودند تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر،  حجت الاسلام «طالب ترکاشوند» در مراسم تقدیر از کانونهای فرهنگی .و هنری برتر شهرستان ملایر گفت:  به مناسبت سالروز تأسیس کانونهای فرهنگی وهنری مساجد کشور و در اجرای طرح ملی "ایران قوی"، از مدیران کانونهای فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر که موفق به کسب رتبه برتر شده بودند، تجلیل شد.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری ملایر در ایام مقابله با کرونا فعالیت های خوبی در حوزه کمکهای مومنانه و ضد عفونی معابر و تهیه ماسک و... داشته گفت: این کمک ها با همت اعضای کانون ها‌ مشارکت و همراهی خیرین و ...، بوده که بسیاری از این کانون ها فعالیت‌های خود را همچنان  ادامه می‌دهند.

 

وی با اشاره به فعالیت ۷۳ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان ملایر گفت: این کانون ها شامل ۴۰ کانون روستایی و ۳۳ کانون شهری است.


وی با بیان اینکه بسیاری از این کانون‌ها فعالیت های خود را در فضای مجازی ادامه می‌دهند گفت: با توجه به شیوع کرونا  فعالیت های حضوری کانونها این روزها تعطیل شده  اما به  همت مدیران کانونها برخی فعالیت ها در فضای مجازی همچنان در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه تا قبل از کرونا در سالهای گذشته  فعالیت کانون های شهرستان در حوزه های مختلف انجام شده گفت: تعدادی از کانون های شهرستان در  برنامه های مناسبتی، اوقات فراغت، عید نوروز،  و... بسیار موفق عمل کرده  و  در سطح استان نیز جزو کانون های پویا و موفق هستند.

 

در ادامه از مسئولان کانون فرهنگی و هنری "وصال نور" ملایر به مدیریت قاسم گودرزی کانون فرهنگی و هنری "منتظران مهدی(عج)" سامن به مدیریت مهران ایلخانی ، کانون فرهنگی و هنری "مصباح" روستای پری به مدیریت زهرا امیری پری و کانون فرهنگی و هنری "شهید صیاد شیرازی" روستای نازول به مدیریت جعفر ترکاشوند با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد. 

کد خبر 1038257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha