توزیع ۵۰ بسته معیشتی در آستانه عید نوروز  از سوی کانون فرهنگی هنری جیجان رود ملایر

سعادت گفت: ۵۰ بسته معیشتی در آستانه عید نوروز از سوی کانون فرهنگی هنری دوستداران مهدی روستای جیجان رود ملایر در بین نیازمندان توزیع می شود.

«افسر سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با عید سعید مبعث از سوی کانون فرهنگی و هنری جیجان رود ملایر 27 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند این روستا توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی(عج) روستای جیجان رود ملایر  افزود:  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در مناسبت های مختلف طی چند مرحله توزیه بست های معیشتی و گوشت گرم را در بین خانواده های نیازمند داشته ایم.

وی در ادامه از توزیع50 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند در آستان نوروز از سوی این کانون خبر داد و تصریح کرد:  این بسته  ها شامل برنج، حبوبات،  روغن  و... و مبلغ هر کدام نیز 300 تا 350 هزار تومان است.

وی اضافه کرد:بیمه روستاییان، ویزیت رایگان مردم  ، برگزاری  برنامه های فرهنگی و... نیز از دیگر برنامه های انجام شده بوده که به همت و پیگیریهای مسئول کانون انجام  شده است.

وی گفت: این کانون در حوزه کمکهای عمرانی به پروژه های روستا نیز فعالیتهای خوبی داشته  که بیش از 8 میلیون تومان توسط اعضای  کانون جمع  آوری و تجهیزات غسالخانه روستا کامل شده است.

سعادت با بیان اینکه این کانون در سال 94 مجوز تاسیس گرفته و حدود یکصد نفر عضو دارد افزود: بیشترین اعضای این کانون از دانش آموزان و بانوان جوان هستند که یکی از کانون های پویای شهرستان ملایر است.

کد خبر 1038261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha