انتخابات یکی از مهمترین مصادیق اقامه حق است

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه انتخابات یکی از مهمترین مصادیق اقامه حق است، گفت: ناظران شورای نگهبان در بخش‌ها و شهرستان‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «مهدی یعقوبی» امروز (۲۶ اسفند) در اولین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین مصادیق اقامه حق در جامعه است و انتخابات شوراهای ‌شهر و روستا تغییر و تحول بزرگی را ایجاد خواهد کرد.

 

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی در ادامه گفت: انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری نیز اولین انتخابات بعد از گام دوم انقلاب است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امیدواریم زمینه تشکیل دولت اسلامی به عنوان دولت جوان و انقلابی تحقق یابد.

 

وی ضمن تبیین جایگاه و اهمیت شورای نگهبان در ساختار نظام جمهوری اسلام، افزود: ناظران شورای نگهبان در بخش‌ها و شهرستان‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم آمادگی کامل دارند.

 

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: هیات‌های استانی نظارت بر انتخابات در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شده است.

 

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی در پایان افزود: هرچند دغدغه دست اندازی معاندان در داخل و خارج کشور وجود دارد اما مردم ولایتمدار خراسان جنوبی ما با حضور حداکثری و مشارکت از روی بصیرت، همه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

 

کد خبر 1038319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha