پارکینگ طبقاتی بیرجند افتتاح شد

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی پارکینگ طبقاتی خیابان حکیم نزاری بیرجند با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و دیوار یخدان خیابان محلاتی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، پارکینگ طبقاتی خیابان حکیم نزاری بیرجند با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و با ظرفیت ۱۰۰ خودرو در ۲ طبقه و دیوار یخدان خیابان محلاتی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با مساحت هزار و ۶۷ مترمربع امروز (26 اسفند) با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

 

«حمید ملانوری»، استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی حکیم نزاری بیرجند و دیوار یخدان بیرجند؛ مجموعه مدیریت شهری را مثلث عنوان کرد و اظهار کرد: شهروندان، شورای اسلامی شهر به عنوان منتخبین مردم و شهرداری و کارکنان این مجموعه سه ضلع این مثلث هستند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نتیجه اقدامات شهرداری رضایت و لذت از زندگی را برای مردم به ارمغان می آورد، افزود: مدیریت شهری  بیرجند با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر که دارای بافت‌های تاریخی و محلات مختلف قدیم و جدید و دارای پراکندگی است، نیازمند برنامه ‌ریزی خاصی است.

 

ملانوری با اشاره به افزایش 400 درصدی بودجه شهرداری بیرجند در سال جاری گفت: این بودجه با تلاش مدیریت شهری شهرداری بیرجند محقق شده که جای قدردانی دارد.

 

وی گفت: امروز، آخرین روز ثبت نام شوراهای شهر است لذا از افراد متخصص، نخبه و افرادی که دارای توانایی هستند، خواستاریم که در عرصه انتخابات حضور یابند.

 

 استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: سپردن مدیریت اجرایی کشور به دست مردم، موضوع شایسته‌سالاری، مردم‌سالاری دینی، انتخابات و تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان از برکات نظام است.

 

وی با بیان اینکه در کشور ایران براساس قانون و با شکل‌ گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش مردم در مدیریت شهری و روستا بسیار پررنگ است، افزود: مردم باید از این حق قانونی خود بهترین استفاده را ببرند.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت های شهر بیرجند، گفت: توسعه و تجهیز امکانات و رفاه بیشتر و بهتر استان، توسط کارشناسان و مدیران لایق محقق می شود.

 

ملانوری با بیان اینکه محورهای توسعه‌ای استان نیازمند زیرساخت‌ها است، عنوان کرد: احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان حکیم نزاری بیرجند، اقدامی اساسی و پایه‌ ای در راستای مباحث توسعه‌ ای شهر است.

 

 

کد خبر 1038330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha