مصالحه ۷۳ درصدی پرونده های ورودی به مراکز مشاوره پلیس کرمانشاه

کرمی از مصالحه ۷۳ درصدی پرونده های ورودی به مراکز مشاوره پلیس طی سال جاری و در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، یونس کرمی رئیس مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ، گفت: از ابتدای سال جاری ۱۶ هزار و ۷۶۶ پرونده به دوایر مشاوره کلانتری های استان و مرکز مشاوره آرامش مستقر در معاونت اجتماعی کرمانشاه ارسال شده است. 

 

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد پرونده در نهایت۱۲ هزار و ۲۴۰مورد با تلاش مشاوران کلانتری ها و مرکز مشاوره استان که معادل ۷۳ درصد کل پرونده های ورودی می شود به صلح و سازش ختم شده است. 

 

 

 کرمی با اشاره به افزایش ۱۲درصدی پرونده های ورودی به مراکز مشاوره پلیس، تصریح کرد: علی رغم این افزایش، پرونده های منجر بعه صلح و سازش نسبت به سال قبل کاهشی نداشته است. 

 

رئیس مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان عمده خدمات مشاوره ای ارائه شده به شهروندان را بیشتر در زمینه اختلافات خانوادگی، نزاع و درگیری و مسائل روانشناختی، تحصیلی و حقوقی اعلام کرد. 

 

وی با اشاره به شیوع کرونا در استان کرمانشاه، اظهار کرد: مشاوران مرکز استان با استفاده از خط تلفنی ۰۹۶۵۸۰ بیش از ۸۰۰ مورد مشاوره تلفنی در خصوص نحوه مواجه با بیمار مبتلا به کرونا و چگونگی حفاظت از خود در مقابل این ویروس را ارائه کردند. 

 

کرمی در پایان گفت: مرکز مشاوره ارامش معاونت اجتماعی کرمانشاه و دوایر مشاوره کلانتری های استان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ پذیرای شهروندان برای ارائه خدمات مشاوره ای رایگان هست.

کد خبر 1038331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha