رسانه ها افسران جنگ نرم نظام اسلامی در مقابله با تحریفات، تخریب ها و امواج مسموم هستند

خوش اقبال، با تاکید بر نقش آفرینی رسانه ها در مراحل انتخابات گفت: رسانه ها با تحرک و اتحاد می توانند سطح مشارکت مردم در انتخابات را تغییر داده و فضای با نشاطی رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی برگزار شد، تبیین و آگاهی رسانی را مهم ترین نیاز مرحله قبل از انتخابات دانست و گفت: می طلبد که رسانه ها در انجام این ماموریت و مسئولیت مهم با دغدغه مندی و تلاش خود زمینه ساز حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای باشند.

 

وی افزود: کاری که امروز رسانه ها و بلندگوهای معاند برای آن تلاش میکنند مقابل مشارکت حداکثری بوده و ناامید کردن مردم، بی تاثیر نشان دادن رای مردم و  القای ناکارآمدی انتخابات هدف آن ها قرار گرفته است.

 

خوش اقبال با بیان اینکه رسانه ها افسران جنگ نرم نظام اسلامی در مقابله با تحریفات، تخریب ها و امواج مسموم هستند تصریح کرد: رهبری انقلاب در سخنان اخیر خود بر حضور فعالانه و خستگی ناپذیر جوانان در فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم تاکید داشتند. رسانه ها نگذارند که فضای مجازی جولانگاه امواج مخرب و مایوس کننده جبهه معاندان بشود.

 

وی سومین راهبرد رسانه ها در انتخابات را دعوت از همه دلسوزان، افراد متخصص و مجرب برای حضور در انتخابات دانست و گفت: در کنار رقم خوردن مشارکت حداکثری، ارتقای کیفیت انتخاب و تقویت رقابت نیز نیاز به توجه دارد.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی استان همچنین مهم ترین محور برای مجریان انتخابات را حفظ بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، رقابت و مشارکت نیز حائز اهمیت است که برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

 

خوش اقبال گفت: هرچه مردم نسبت به امنیت و سلامت انتخابات اطمینان داشته باشند مشارکت بیشتری شاهد خواهیم بود افزود: و به مسئولان ستاد های انتخاباتی در شهرستانها تاکید داشته ایم که ارتباط مستمر و مداوم جهت تنویر افکار عمومی با رسانه ها داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اولویت حفظ سلامت جامعه از رسانه ها خواست که با اطلاع رسانی و اقناع بخشی تجمعات مردم در جمعه آخرسال و چهارشنبه سوری به کمترین حد برسانند.

کد خبر 1038338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha