۴۵ داوطلب برای انتخابات شورای شهر صومعه‌سرا ثبت‌نام کردند

سیدمحمدی گفت: آمار داوطلبان ثبت نام شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان صومعه‌سرا تا کنون ۴۵ نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز(سه‌شنبه، 26اسفند) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: برای استقبال از سال جدید بیش از هشت جلسه ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار در شهرستان تشکیل شده است.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: با توجه به بحران‌هایی که در زمینه 2 کالای اساسی مرغ و روغن به وجود آمد، با تدابیری که در ستاد تنظیم بازار شهرستان اندیشیده شد خوشبختانه بازار کنترل و مرغ به نرخ تعاونی عرضه می‌شود.

 

وی گفت: همچنین به دلیل اینکه کارخانه تولید روغن در شهرستان صومعه‌سرا در حال فعالیت است روغن را به موقع به بازار تزریق کردیم و آن را در تعادل نگه داشتیم تا به خوبی عرضه شود.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه 170 تن روغن، روزانه 10 تا 14 تن مرغ، 35 تن مرغ منجمد و 950 تن شکر جذب و وارد بازار شده است تصریح کرد: آرد نانوایی برای ماه‌ آتی خریداری شده است اما شرکتی که متولی توزیع آرد در شهرستان است علاوه بر تذکرات زیاد، آرد به موقع به نانوایی‌ها نمی‌رساند و مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه آرد باید به موقع وارد شهرستان شود تا در ایام تعطیل با مشکل روبه‌رو نشویم خاطرنشان کرد: میوه شب عید شامل 10 تن سیب و 10 تن پرتقال تامین شده است.

 

وی با بیان اینکه حضور و کنترل مستمر بازار و قیمت‌ها توسط ستاد تنظیم بازار شهرستان انجام می‌شود اظهار کرد: مردم مطمئن باشند بازار در رصد و کنترل است.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه استارت انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا زده شده و امروز آخرین مهلت ثبت نام شوراهای شهر است افزود: تا کنون 45 تن در سه شهر صومعه‌سرا، تولم‌شهر و گوراب‌زرمیخ ثبت نام کردند.

 

فرماندار صومعه‌سرا گفت: در شهر صومعه سرا 29 نفر،  در گوراب زرمیخ 6 نفر و در مرجقل 10 نفر ثبت نام‌ کرده‌اند که امید است تا آخر وقت امروز بر تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات شورای شهر گوراب زرمیخ افزوده شود.

 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام شورای روستا از 16 فروردین آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: همه تلاش ما برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهر و روستا است.

کد خبر 1038340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha