نیازمند اقداماتی سازنده در جبهه فرهنگی هستیم

حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سه جبهه اقتصادی، امنیتی و فرهنگی در جنگ هستیم گفت: در جبهه اقتصادی و امنیتی فعال بودیم ولی در جبهه فرهنگی هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» امروز (سه‌شنبه ۲۶ اسفند) در جلسه شورای فرهنگ عمومی و تقدیر از مدیران برتر کانون‌های مساجد دزفول، با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در هر استان اظهار کرد: استان خوزستان یک هزار و ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد دارد که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان خوزستان با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سه جبهه اقتصادی، امنیتی و فرهنگی در جنگ هستیم افزود: در جبهه اقتصادی و امنیتی فعال بودیم ولی در جبهه فرهنگی هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است.

 

وی اشراف، پیشگیری و اقدام را سه مرحله مهم برای حل مسائل فرهنگی دانست و اضافه کرد: مراحل اشراف و اقدام در حوزه مسائل فرهنگی را در مناطق مختلف دزفول داریم ولی در زمینه پیشگیری نیازمند کار بیشتر هستیم.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری و سایر نهادهای فرهنگی نیازمند توجه هستند تا بتوانند مشکلات را بررسی و حل کنند؛ اگر سیستم‌های فرهنگی به وظایف خود عمل نکنند زندان‌ها گسترده‌تر و نهادهای امنیتی فربه‌تر می‌شوند.

 

کد خبر 1038405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha