روز «پاسدار» نماد روز صبر است

آیت الله دژکام گفت: روز «پاسدار» نماد روز صبر است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تمام روزهای سال روز «پاسدار» شده است و دستاوردهای انقلاب در پرتو صبر انقلابی به بار می نشیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 26 اسفند) در جلسه انس و وحدت قوای نظامی و انتظامی استان فارس با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و روز «پاسدار» گفت: پاسداری از دین، شان نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی است و چشم ما به این تلاش روشن است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: امروز همه ما به عنوان سربازان امام زمان(عج) خدمت می کنیم و برای اینکه امام زمان (عج) پرچمش برافراشته شده باشد باید بسیار حواسمان به این کشور و نظام باشد که به تعالی برسد و بر مشکلات درونی و بیرونی فائق آید.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در 2 سخنرانی اخیر خود بر تقویت صبر، استقامت و مقاومت در جامعه تاکید کرده اند و یک جاهایی اگر ایستادگی نکنیم تمام زحمات از دست خواهند رفت.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: مقاومت ر مقابل بیش از سه سال تحریم فلج کننده که تمام قدرت های جهانی بر علیه ماست از این موارد است.

وی ادامه داد: فشار دشمن خیلی شدید بوده اما مردم ایستاده اند و کار را به اینجا رسانده اند و روز «پاسدار» نماد روز صبر است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تمام روزهای سال روز «پاسدار» شده است و دستاوردهای انقلاب در پرتو صبر انقلابی به بار می نشیند.

آیت الله دژکام با اشاره به قرآن کریم گفت: در قرآن نیز در مورد روابط خارجی یک کشور اسلامی به ما دستور داده شده و مردم ما که پای قرآن و حرف خود ایستاده اند هرگز ضرر نخواهند کرد.

وی ادامه داد: اسلام ناب اینجا است و زیر این پرچمی که در اهتزاز است خود را نشان می دهد و باید حفظش کنیم و ایمان داریم به آنچه که روی پرچم خود نوشته ایم که اگر خون داده ایم و حاضریم باز هم به خاطر این ایمان خون بدهیم.

آیت الله دژکام با اشاره به شیوع کرونا گفت: سال گذشته و در آغاز جریان کرونا، تمدن رقیب عقیده داشت با بروز کرونا تمدن اسلامی ما نابود خواهد شد اما امروز قدرت هایی که حرف زور می زنند خود در مشکلات ناشی از کرونا مانده اند و وضعیت آنها را می بینید ولی شکر خدا ایران و ملت غیور آن ایستاده است و این به خاطر عمل صالح است.

کد خبر 1038411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha