توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی میان کارگران فارس در «عید همدلی»

جاهدی گفت: در آستانه نوروز و در راستای تداوم کمک مومنانه ۲۶ هزار بسته معیشتی با اولویت قشر كارگری در استان فارس توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امیر جاهدی»، امروز (سه شنبه 26 اسفند) با تبریک روز «پاسدار» در جمع خبرنگاران گفت: «عید همدلی» با همت و همراهی اقشار مختلف بسیج در راستای تداوم کمک مومنانه در فارس اجرا می شود.

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس افزود: در «عید همدلی»، بسته‌های معیشتی در آستانه عید نوروز با اولویت قشر كارگری در استان توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: 6 هزار بسته معیشتی با همت بسیج كارگری، بسیج هنرمندان، بسیج صدا و سیما و بسیج اصناف در این طرح تهیه شده كه 27 اسفند در مراسم جشنی در ورزشگاه «حافظیه» میان كارگران توزیع خواهد شد.

جاهدی اعلام کرد: از این میان، سه هزار بسته توسط سپاه فجر، یک هزار بسته توسط بسیج اصناف، یک هزار بسته توسط بسیج كارگری و یک هزار بسته نیز توسط اداره‌ كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی و تشكیلات كارگری تهیه شده است.

وی با اشاره به توزیع 20 هزار بسته معیشتی دیگر توسط كارخانجات در سراسر استان فارس گفت: این بسته ها نیز میان كارگران همان كارخانجات توزیع خواهند شد.

کد خبر 1038414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha