ورود مساجد و کانون ها در حل مشکلات جامعه هزینه ها را کاهش می دهد

حجت الاسلام باغبانی با بیان اینکه امروز در حل بسیاری از مشکلات جامعه مساجد و کانون ها هستند که ابتدا حضور می یابند گفت: ورود مساجد و کانون ها در حل مشکلات جامعه هزینه ها را کاهش می دهد.

حجت الاسلام شعبان فلاح باغبانی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مهمترین مولفه مسجد در ساخت ایران قوی گفت: اساس مسجد در این است که می تواند تشدید محبت و معرفت می کند. مسجد اصل و محورش در شدت محبت و معرفت نسبت به خدا و رسول او قرار دارد یعنی مسجد می تواند مومن و ایران قوی تربیت کند و این نقش اصلی مسجد است و سایر نقش ها مقدمات محسوب می شود.

 

امام جمعه زاغمرز استان مازندران افزود: خروجی مسجد این است که جوان مومن انقلابی قوی در مقابل هیچ حادثه و طمعی کوتاه نمی آید و قدرت ایستادگی دارد. محصول مساجد ما امروز جوانان انقلابی هستند که به شهادت می رسند. مدافعان حرم و سلامت محصول مساجد هستند که در مقابل هیچ قدرتی نمی ایستند و قدرت مقاومت و استقامت بالایی دارند.

 

حجت الاسلام باغبانی ادامه داد: بسیج، کانون های مساجد و هیئت امنا مجموعا باید افرادی را تربیت کنند که از لحاظ ایمان قوی باشند. این افراد آن قدر باید قوی تربیت شوند که ریشه آنها در مسجد با ایمان، قوی شود.

 

امام جمعه زاغمرز استان مازندران تصریح کرد: جوانان در مساجد رویارویی با مشکلات و مسایل را یاد می گیرند و درگیر حل آن می شوند و از نیازمندان درک درست و واقعی دارند.

 

وی گفت: جوانان در مسجد مدیریت و کار جمعی را می آموزند و متناسب با هدف و حل آن مخلصانه و جهادی کار می کنند. امروز در حل بسیاری از مشکلات جامعه مساجد و کانون ها هستند که ابتدا حضور می یابند و البته در حل مشکلات موفق می شوند در حالی که اگر این مشکلات از طریق سازمان ها و نهادها حل می شد، مستلزم هزینه های بالا بود.

کد خبر 1038415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha