قرارگاه نیمه شعبان با محوریت محتواسازی رسانه ای در البرز راه اندازی شد

امدادی با اعلام خبر برپایی پویش بچه محل منتظر با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: قرارگاه نیمه شعبان با محوریت محتواسازی رسانه ای در البرز با هدف قالب تولید برنامه های رسانه ای به فرهنگ مهدویت می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی امدادی» طی نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که سه شنبه 26 اسفند برگزار شد گفت: قرارگاه نیمه شعبان در استان البرز با هدف تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت راه اندازی شده است.

 

مسئول قرارگاه نیمه شعبان در استان البرز افزود: قرارگاه نیمه شعبان با محوریت محتواسازی رسانه ای در البرز راه اندازی شده است که در قالب تولید برنامه های رسانه ای به فرهنگ مهدویت می پردازد.

 

امدادی ادامه داد: ایام نیمه شعبان در نیمه نوروز است و این در حالی است که سال آینده 2 نیمه شعبان را شاهد هستیم، به همین منظور هشتکی را با عنوان « نوروز مهدوی» اختصاص دادیم که متناسب با وضعیت کرونا فعالیت های فرهنگی مهدوی به سمت فضای مجازی سوق پیدا می کند.

 

برپایی جشن میلاد حضرت مهدی(عج) در چهار منطقه محروم 

 

امدادی از برپایی جشن میلاد حضرت مهدی(عج) در چهار منطقه محروم در استان البرز خبر داد و گفت: در چهار شهرستان استان البرز در چهار مسجد محوری جشن بزرگ مهدویت با رعایت قوانین و مقررات بهداشتی به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: راه اندازی ایستگاه های نسیم انتظار در ۱۴ نقطه از شهر، برپایی آئین احیاء شب نیمه شعبان در مسجد مهدویه کرج، برپایی همایش نونهالان مهدوی، ارائه و نصب ۵۵۰ پایه پرچم برای مغازه ها، راه اندازی جمعه های انتظار در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) در قالب برپایی زیارت آل یاسین در سال ۱۴۰۰ از جمله برنامه های بنیاد مهدویت به مناسبت تبیین فرهنگ مهدوی است.

 

وی اظهار کرد: در قالب برنامه های فضای مجازی با ایجاد فضای عیدانه، 6 کتاب ویژه کودک و نوجوان معرفی شده است، محفل واژه های منتظر را با حضور شعرای استان برپا کرده ایم، همچنین کلیپ های مردمی نیز در قالب تولید رسانه ای آماده شده است.

 

برپایی پویش بچه محل منتظر در ۲۰ محلّه با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد 

 

مسئول قرارگاه نیمه شعبان در استان البرز عنوان کرد: پویش بچه محل منتظر در ۲۰ محله با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود. 

 

وی ادامه داد: در قالب برپایی پویش بچه محل منتظر، فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تزئینات متنوع را در مساجد به مناسبت نیمه شعبان نصب می کنند و حال و هوای محله به مناسبت نیمه شعبان پر شور و نشاط می شود. 

 

وی بیان کرد: یک تولید کار خاص در فضای رسانه داریم که کار برای ناشنوایان است، در این خصوص ویژه برنامه های متنوعی برای این قشر آماده سازی شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت ویژه برنامه های موضوعی و محتوایی با محوریت مهدویت بیان کرد: طی 10 سال گذشته برگزاری 103 دوره معارف مهدوی مقدماتی تحت عنوان نگین آفرینش، برپایی 18 دوره تکمیلی معارف مهدوی، 8 دوره تخصصی تربیت مبلغ، برپایی چهار دوره مهارت افزایی مهد و پیش دبستانی، برپایی هشت دوره تربیت کودک و نوجوان، 33 نشست پرسش و پاسخ شبهات، 31 همایش با عنوان های اربعین تجلی ظهور، فرهنگ صحیح انتظار، زمان منتظر، مهدویت، فرصت ها، برپایی 28 جشن در سطح استان، چاپ 33 دوره بروشور و فلش کارت، برپایی 13 دوره نمایشگاه و ... را به انجام رسانده ایم.

 

کد خبر 1038429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha