اصحاب رسانه، افسران خط مقدم جنگ نرم هستند

رضایی گفت: اصحاب رسانه، افسران خط مقدم جنگ نرم هستند و برای تقویت و تداوم انقلاب اسلامی به حضور پررنگ اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی رضایی»، بعد از ظهر امروز (سه شنبه 26 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع بسته های عیدانه میان اصحاب رسانه استان فارس گفت: 200 بسته عیدانه میان اصحاب رسانه استان فارس در آستانه ولادت امام حسین(ع) و عید نوروز میان اصحاب رسانه استان به پاس تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: اصحاب رسانه، افسران خط مقدم جنگ نرم هستند و برای تقویت و تداوم انقلاب اسلامی به حضور پررنگ اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف نیاز داریم.

وی اضافه کرد: لازم است به مشکلات اصحاب رسانه رسیدگی شود زیرا تبیین دستاوردها و بركات انقلاب اسلامی بدون حضور اصحاب رسانه مفهومی ندارد.

رضایی با تاکید بر حضور موثر اصحاب رسانه در بحران کرونا بیان کرد: از ابتدای شیوع كرونا، اصحاب رسانه با اطلاع ‌رسانی‌های گسترده برای پیشگیری از شیوع كرونا در كنار كادر درمان در جامعه حضور داشته اند اما به  آنها کمتر توجه شده است.

وی اعلام کرد: حدود 60 درصد اصحاب رسانه فارس در تهیه اخبار مرتبط با كرونا و پوشش زحمات مدافعان سلامت به كرونا مبتلا شدند اما به این مسئله در جایی پرداخته نشده است و لازم است وقوع شهادت اصحاب رسانه در این خصوص بررسی شود.

کد خبر 1038436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha