توقیف ۱۰ خودرو در شامگاه امروز در گرگان/ ضرورت رعایت ساعت منع تردد خودروها

مهاجر بسطامی گفت: شامگاه امروز ۱۰ خودرو در محور ناهارخوران گرگان به دلیل عدم رعایت ساعت منع تردد و نقض قوانین توقیف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا مهاجر بسطامی» شامگاه امروز (سه شنبه 26 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  در محور ناهارخوران بالغ بر 10 خودرو را در شامگاه امروز توقیف کردیم و در این شب محدودیت ها تشدید شده و درخواست داریم که شهروندان محدودیت منع تردد را رعایت کنند.

 

رئیس پلیس راهور استان گلستان ادامه داد: از ساعت 21 تا سه صبح در تمامی شهرها منع تردد برقرار است و متخلفان اعمال قانون می شوند.

 

مهاجر بسطامی یادآور شد: در حال حاضر شهر قرمزی در استان گلستان نداریم ولی در طرح نوروزی حضور مسافران در شهرهای قرمز ممنوع و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی می شوند و در شهرهای نارنجی نیز این جریمه 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در حال حاضر ممنوعیتی برای مسافران در استان گلستان نداریم ولی توصیه ما براساس تاکیدات مسئولان بهداشتی این است که از سفر به گلستان پرهیز شود.

 

رئیس پلیس راهور استان گلستان ابراز داشت: ستاد کرونا مصوباتی در کشور و استان دارد و براساس مصوبات ستادکرونا اقدام می کنیم و در طول یک سال گذشته در اپیدمی کرونا شاهد همراهی خوب مردم هستیم.

 

مهاجر بسطامی به کاهش 45 درصدی تردد در محدودیت های تردد کرونا اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز  ورود خودروها در شهرهای قرمز ممنوع و در شهرهای نارنجی نیز این ممنوعیت در نظر گرفته شده است.

 

وی ابراز داشت: 47 نقطه حادثه خیز در درون شهرهای استان گلستان داشتیم که 22 مورد آن برطرف شده و سایر نقاط نیز با تخصیص اعتباری که از سوی شهرداری ها صورت می گیرد برطرف می شود.

کد خبر 1038479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha