مصدومان آئین چهارشنبه سوری در استان اردبیل به رقم ۶۰ نفر رسید

غریبانی گفت: متاسفانه به دلیل بی دقتی برخی از شهروندان استان اردبیل در برپایی آئین چهارشنبه سوری شاهد مصدومیت آنها بودیم و به تعداد ۶۰ نفر خدمات درمانی ارائه شد.

«مجید محمد غریبانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: متاسفانه به دلیل بی دقتی برخی از شهروندان استان اردبیل در برپایی آئین چهارشنبه سوری شاهد مصدومیت آنها بودیم و به تعداد 60 نفر خدمات درمانی ارائه شد.

 

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: البته این آمار تا ساعت 11 شب گذشته است و امیدواریم با رعایت دستورالعمل های امینی شاهد کاهش مصدومیت های شهروندان باشیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: بی احتیاطی در استفاده از بمب های دست ساز موجب قطع انگشتان 3 نفر شد در شب چهارشنبه سوری شد و 25 نفر نیز به دلیل وخامت حال عمومی در بخش بستری شدند که وضعیت 4 نفر از آنها وخیم است.

 

غریبانی خاطر نشان کرد: هر ساله شاهد این بی احتیاطی ها هستیم و امیدواریم شهروندان به دلیل شیوع بیماری کرونا حداقل مسائل ایمنی در زمینه برگزاری آئین چهارشنبه سوری را رعایت کنند.

 

وی اعلام داشت: متاسفانه یکی از نیروهای آتش نشانی در حین ماموریت دچار مصدومیت توسط بمب دست ساز شده بود که خوشبختانه مصدومیت جدی نداشت.

 

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان افزود: بیش از 400 نفر از نیروهای اورژانس استان با 50 دستگاه آمبولانس در حال آماده باش برای ارائه خدمات درمانی در شب چهارشنبه سوری بودند.

 

کد خبر 1038504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha