برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در مسجد امام حسین (ع) تویسرکان

هاشمی گفت: جشن های اعیاد شعبانیه با جمعیت کم و با رعایت پروتکل های بهداشتی با همت اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) در مسجد امام حسین (ع) شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

علی هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  هر ساله در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی بویژه جشن های شعبانیه در مسجد امام حسین (ع) شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان تویسرکان افزود: اعیاد شعبانیه فرصتی مغتنم و ارزشمند برای تبیین فرهنگ مهدویت در جامعه است و باید از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی این ایام بیشترین و بهترین استفاده را برد و به ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه کمک کرد.

 

وی به طرح های مختلف اجرای در کانون امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ادب در 4 بخش شامل ادب در برابر اهل بیت (ع)، ادب در برابر خداوند، ادب در خانواده ، و آشنایی با ادب که مطالب آن را کانون تهیه و در اختیار اعضای قرار می دهد ویژه نسل جوان کانون برگزار می شود.

 

وی به اجرای طرح گلدان اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح به نوجوانان کانون یک گلدان با بذر گل می دهیم و از آنها می خواهیم از این گل مراقبت کنند و در کنار آن آموزش می دهیم همانگونه که برای برورش یک گل به آب و نور نیاز است انسان ها نیز برای پرورش روح خود نیازمند بسیاری از چیزها هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان تویسرکان بیان کرد: فعالیت در فضای مجازی و برگزاری برخی کلاس های کانون در فضای مجازی و ارتباط تصویری با اعضای کانون در فضای مجازی از دیگر فعالیت های اجرای است.

 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان تویسرکان علاوه بر ارائه این دسته از اقدامات، فعالیت های فرهنگی و هنری خود را بر بستر فضای مجازی انجام داده  و در حال حاضر هم برای فعالیت های اوقات فراغت برنامه ریزی دارند.

 

کد خبر 1038571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha