اجرای طرح سلامت نوروزی با اولویت مدیریت کووید ۱۹ در جهرم

رحمانیان گفت: بسیج سلامت نوروزی با اولویت مدیریت کووید ۱۹ امسال در قالب گام چهارم طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» اجرا می شود.

«محمد رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با بیان اینکه بسیج سلامت نوروزی امسال در قالب گام چهارم طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» اجرا می شود، گفت: طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» یکی از نقاط قوت و تاثیرگذار در مدیریت بحران کرونا به شمار می‌رود که با همکاری نیروهای بسیجی و دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم درباره جزئیات برنامه نوروزی بهداشت محیط و حرفه ای و طرح تشدید نظارت و بازرسی اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا و ... اظهار داشت: برنامه مدیریت بهداشت محیط و حرفه ای سلامت نوروزی با اولویت مدیریت بیماری کووید ۱۹ از ۲۵ اسفند ماه در سراسر کشور بطور همزمان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: تیم های عملیاتی شهرستان های جهرم و خفر شامل ۵۰ کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای است که تمام مراکز و اماکن تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، مراکز تهیه و توزیع قلیان و دخانیات، مراکز اقامتی، اماکن بین راهی، رستوران‌های بین راهی، پایانه‌های مسافربری، مراکز خرید و پاساژها و کلیه مراکز تجمعی با تاکید بر اجرای پروتکل های بهداشتی به صورت گشت مشترک با فرمانداری، اداره صمت، اتاق اصناف، اداره اماکن نیروی انتظامی و... (کمیته عالی نظارت) را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

 

 رحمانیان با اشاره به اینکه سامانه شکایات مردمی بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شکایات همشهریان است، تصریح کرد: برخورد قانونی با واحد های صنفی متخلف به صورت اخطار، معرفی به مراجع قضایی و در صورت نیاز تعطیلی موقت صورت می گیرد.

کد خبر 1038586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha