تداوم کمک‌ اهالی مسجدالنبی(ص) به هموطنان سی سختی/ طبخ روزانه ۴ هزار پرس غذا برای   زلزله‌زدگان

حجت الاسلام موسوی گفت: کمک ‌اهالی مسجدالنبی(ص) به زلزله ‌زدگان سی سخت به صورت نقدی و غیر نقدی با محوریت پایگاه بسیج شهید غفاری ادامه دارد و هر روز ۴ هزار پرس غذای گرم به همت گروه جهادی این مسجد طبخ و میان زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن موسوی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای دستگیری از زلزله زدگان شهر سی سخت در مسجدالنبی(ص)، توسط پایگاه مقاومت بسیج این مسجد «شهید غفاری» از یک روز پس از وقوع زمین لرزه در این منطقه از کشورمان آغاز شده بود،  همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: پایگاه مقاومت بسیج شهید غفاری همچنان کمک های نقدی و غیر نقدی اهالی این مسجد را جمع آوری می کند که تاکنون بیش از 300 میلیون تومان شده است.

 

امام جماعت مسجد النبی (ص) (واقع در تهران، هفت حوض) افزود: موکب پخت غذای مسجد النبی (ص) نیز در منطقه سی سخت راه اندازی شد و همه روزه بیش از چهار هزار پرس غذای گرم، طبخ و میان زلزله زدگان توزیع می کند. گروه جهادی شهدای مسجدالنبی (ص) پایگاه بسیج شهید غفاری مسئولیت این کار را بر عهده دارد.

 

وی در ادامه به کمک اهالی مسجدالنبی (ص) به نیازمندان به مناسبت اعیاد شعبانیه و سال نو اشاره کرد و گفت: ما امسال علاوه بر توزیع بسته های ارزاق و پوشاک و کارت هدیه میان خانواده هایی که در فهرست خیریه این مسجد قرار دارند، برای 140 نیازمند دیگر که در پی شیوع ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شدند، این بسته ها را توزیع می کنیم.

 

موسوی در پایان با بیان اینکه مسجدی ها در عید نوروز نیز به فکر جمع آوری کمک ها برای تهیه بسته های ارزاق برای توزیع میان نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان هستند، خاطرنشان کرد: خدمت به نیازمندان بی وقفه توسط مسجدی ها ادامه دارد و اهالی مسجدالنبی (ص) نیز حداقل 400 بسته ارزاق به مناسبت ماه رمضان میان خانواده های نیازمند توزیع می کند.

کد خبر 1038613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha