پرونده مناسب سازی معابر تحویل سال ۱۴۰۰ شد

عمر عملیاتی شدن کامل مصوبه مناسب سازی معابر به سال ۹۷ نرسید و پرونده آن به سال ۱۴۰۰ تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج،مناسب سازی شهر و محیط های عمومی و ادارات، چند سالی است که در کارگروه مرتبط، با فراز و نشیب هایی همراه شده است و امسال هم زورش بر این مصوبه نچربید و این پرونده برای سال آینده هم باز ماند.

 

 

امسال هم وعده های مناسب سازی به سرانجام نهایی نرسید، هرچند اگر با اغماض نگاه شود، شماری از دستگاه های شهرستان سهم خود را نه کاملا استاندارد، اما ایفا کردند ولی هنوز هم شهر کاملا  آماده تردد معلولان، جانبازان، سالمندان و.. نیست و عزم همگانی می طلبد تا این مهم محقق شود.

 

 

مناسب سازی در 52 درصد اداره های فاروج انجام شده است

 

مدیر بهزیستی شهرستان فاروج گفت: پنجم اسفندماه آخرین نشست کارگروه مناسب سازی با محوریت تحقق این مهم تا تاریخ 15 اسفند، برگزار شد.

 

 

«مریم وافری» افزود: در آخرین بازدید انجام شده در روز گذشته از 44 اداره، 30 درصد به صورت کامل مناسب سازی انجام داده بودند.

 

 

وی با اشاره به اینکه 16 درصد ادارات این مهم را اصلا انجام نداده بودند، گفت: علاوه بر این ادارات، شهرداری هم  بخشی از نیازهای مناسب سازی را در سطح شهر هنوز اجرایی نکرده است.

 

 

وافری گفت: در مجموع می توان گفت 52 درصد ادارات اقدام به مناسب سازی کرده اند که البته بعضی نیاز به اصلاح دارند.

 

 

سال آینده پرونده استاندارد سازی مناسب سازی باز می شود

 

فرماندار فاروج گفت: از دستگاه هایی که اصلا اقدام به مناسب سازی نکردند خواسته شد در همین روزهای پایانی کارهای لازم را انجام دهند.

 

 

«ابوالحسن نجفی» افزود: امسال مطالبات، در حوزه انجام مناسب سازی بود و سال آینده استانداردسازی اقدامات انجام شده را پیگیری می کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1038617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha