ایستادگی در مقابل جنگ نرم از وظایف کانون‌های مساجد است

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: وظیفه ما در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این است که در مقابل جنگ نرم بایستیم و در کنار بسیج و سپاه ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» امروز در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان دزفول، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: سیدالشهدا (ع) مظهر شجاعت، دین‌مداری و ظلم‌ستیزی است و تمام زندگی ایشان از روز ولادت تا شهادت برای ما درس است که باید زندگی این حضرت را در الگوی خود قرار دهیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) افزود: این حضرت علاوه بر شجاعت و فداکاری، از بصیرت و ایمان بالایی برخوردار و مانند کوه استوار بود و در راه سیدالشهدا (ع) به شهادت رسید.

 

وی پاسداران را مرزبان دفاع از ارزش‌های انقلاب چه در جنگ نرم و چه جنگ سخت دانست و اضافه کرد: امروز پاسداران و نیروهای مسلح، دشمنان انقلاب را به زانور درآورده‌اند و این درایت مدیریت جهادی مقام معظم رهبری است که نهادهای زیرنظر ایشان موفق هستند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه مجموعه کانون‌های مساجد به امر مقام معظم رهبری تنیده با بسیج سپاه هستند تصریح کرد: ایشان فرمودند «کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید البته با همکاری بسیج» و این نشان می‌دهد که این دو نهاد به هم گره خورده‌اند و در یک مسیر حرکت می‌کنند.

 

وی در پایان یاد آور شد: وظیفه ما در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این است که در مقابل جنگ نرم بایستیم و در کنار بسیج و سپاه ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

 

کد خبر 1038655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha