دید و بازدید های نوروزی زنگ خطر خیر کرونا

کوشکی با اشاره به خطر شیوع موج جدید کرونا در استان، گفت: کم توجهی مردم به هشدارها و دید و بازدیدهای نوروزی می تواند زنگ خطری برای خیز جدید بیماری کرونا باشد.

«مریم کوشکی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: پزهیز ار مسافرت های نوروزی، پرهیز از دید وبازدید عید و توجه بیشتر  به رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا ضروری است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: افزایش موارد ابتلا و بستری در استان  در روزهای اخیر می تواند زنگ خطری برای شیوع فاز جدید بیماری کرونا باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: دید و بازدید های نوروزی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند زنگ خطر جدی برای خیر کرونا ویروس در استان باشد.

 

 کوشکی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و 363 لرستانی به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

وی افزود: همچنین تاکنون یک 70 هزار و 784 لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

کوشکی با اشاره به تغییر وضعیت برخی شهرستان‌های لرستان از نظر شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت:  رنگ شهرستان‌های دوره چگنی و رومشکان پیش از این آبی بوده و به رنگ زرد تغییر یافته است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: رنگ شهرستان‌های پلدختر و دورود نیز از زرد به نارنجی تغییر کرده است و با توجه به این وضعیت زنگ خطر جدی برای خیز چهارم کرونا در استان خواهد بود.

کد خبر 1038658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha