روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی است

خسروانی پور، گفت: روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است .

حمید خسروانی پور رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:با توجه به اینکه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است و فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاه، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمرتابناک بنی هاشم، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) را در خود دارد و شور و شعفی وصف ناشدنی درتمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان ایجاد می‌نماید.

 

وی با اشاره به سوم شعبان؛ روز پاسدار،خاطر نشان کرد: روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه‌ای درخشان و پر افتخار در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می‌کند.

 

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان اسلام آباد غرب افزود: روز جانباز تجلی‌گر راستین ایثارگری‌ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی‌های جانبازان صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان‌های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

 

خسروانی پور تاکید کرد: یقیناً، نامگذاری سالروزمیلاد خجسته سرورجوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روزپاسدار و نامگذاری میلاد علمدارکربلا به عنوان روز جانباز؛ نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره‌های تابناک آن است.

 

وی در پایان گفت: پاسداران ایران اسلامی همواره در تاسی به سالارشهیدان آوازه ای بلند دارند به همین مناسبت در تقویم ملی ایران سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار نامگذاری شده است.

کد خبر 1038676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha