رسالت انقلاب اسلامی زمینه سازی برای نهضت منجی عالم بشریت است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه رسالت ما این است که زمینه ساز نهضت منجی عالم بشریت باشیم، گفت: یاس و ناامیدی از حربه های دشمن برای دوری مردم از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار مردمی با مردم شهرستان سیروان، اظهار کرد: ایئمه اطهار(ع) و شهدای صدر اسلام در زمان خود، برای پاسداری از دین خدا تلاش کردند و برای دین خدا، بسیار سختی کشیدند و همه ما به مجاهدان و شهیدان صدر اسلام درود می فرستیم.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه تولی و تبری جزو  باورهای دینی ماست، ابراز کرد: بعد از ۱۴ قرن مظلومیت قرآن و مهجوریت مکتب اهل بیت(ع) خدا توفیق داد که یک مردم الهی قیام  کندف مردم را دعوت به حق کند و طومار حکومت ۲۵۰۰ شاهان ستگر را در هم پیچد، مردم جمهوری اسلامی را انتخاب کردند که در دنیای معاصر مشابهی نداشته است.

 

وی افزود:  هیچ نظریه پردازی در دنیا تصور نمی کرد یک انقلابی به نام دین در دنیا اتفاق بیافتد، دوام بیاورد و دلیل آن هم این است  که از وعده الهی غافل بودند. اراده خدا  بر این است که مستضعفین زمین پیشوای دیگران شوند، ما اگر انقلاب کردیم، برای دین خدا قیام کردیم، برای دین خدا شهدای گرانقدری را تقدیم کردیم که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واین خط مبارک همچنان استمرار دارد.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: یک روزی در سرزمین خودمان علیه رژیم اشغالگر عراق و رژیم پهلوی و شاه خائن می جنگیدم، الان از برکت خون شهدا جنگ ما با دشمن در ورای مرزهای جغرافیایی  قرار دارد و امروز شاهد توسعه و بسط تفکر انقلاب اسلامی در  شرح جهان هستیم که طرفداران بی شماری در سطح جهان دارد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  ابراز کرد: گر چه مشکلاتی امروز در کشور وجود دارد، اما این مشکلات نسبت به داشته هایی که داریم قابل مقایسه نیست، دشمن همواره تلاش می کند که نقاط ضعف ما را برجسته می کند و این مسکلات  آنچه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و نقش بی بدیل ولایت فقیه به ارمغان آورده است قابل مقایسه نیست.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگ داشته است،امروز در دانش روز از جمله نانو، دفاع موشکی و توان نظامی و حوزه های مختلف پزشکی با کشورهای پیشرفته دنیا رقابت می کنیم،  در همین شرایط تحریم که شرایط سختی است که بر ما تحمیل شده، صادر کننده لوازم پیشگیری از کرونا به سایر کشورها بوده ایم، دشمن هیچ وقت توانمندی های انقلاب و نظام اسلامی را بیان نمی کنید و دنبال این است که مردم را ناامید کند نسیت به آینده بدبین باشند.

 

امام جمعه ایلام گفت: ما برای خدا قیام کرده ایم، راه امام حسین(ع) و شهدای کربلا را ادامه می دهیم، ما زمینه ساز نهضت امام زمان(عج) هستیم و همواره در راه مجاهدت در راه خدا هستیم.

 

وی بیان کرد: برجام امضا شد ولی دشمنان ما، نقض تعهد کردند، بعد مسائل موشکی را بیان کردند، دشمنان به دنبال این هستند که مردم ما دست از دین اسلام بردارند، امروز نظام اسلامی در دنیا الگو است، الان جنگ ما با دشمن روی این است که حکومتی که  برمبنای دین تشکیل شده است و این را در مقابل اهداف و نیات شوم خود می دانند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: دشمنان اقرار کردند دیگر نمی توانند با قدرت نظامی در برابر نظام اسلامی ایستادگی کنند و اگر چنانچه درگیری فیزیکی پیدا کنند حداقل باید ۲ هزار کیلومتر حریم امن برای خود از مرزهای جمهوری اسلامی داشته باشد.

 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که مشکلات مردم را می دانم اما نسبت به آینده خوش بین هستم،  امروز نظام اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و امروز این افق دید رهبر معظم انقلاب است که خدایی می بیند،  بعد از حماقت آنان در شهادت سردار سلیمانی، ما عین الاسد را موشک باران کردیم و آنان جرات نکردند پاسخ بدهند.

 

امام جمعه ایلام ابراز کرد: امروز جهش علمی در کشور در حال انجام است، ما با کشورهای پیشرفته دنیا رقابت می کنیم و آخرین قدم ها را برای فتح قله برمی داریم، آنهایی که در برابر دشمن می ترسند و دنبال این هستند که امتیاز دهند تا مشکلات مادی ما رفع شود، مشکل شان این است که قدرت خدا را نادیده می گیرند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: رسالت ما این است که زمینه ساز نهضت منجی عالم بشریت باشیم، تمام سختی هایی که تحمل کردیم در برابر این رسالت ناچیز است، امروز توفیقی است که مانند مسلمان صدر اسلام، تلاش کنیم که نور انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شود.

 

وی بیان کرد: از تبلیغات ناامید کننده دشمن نباید مایوس شد، ارتباط با خدا حفط شود، مساجد را نگاه داریم  که مساجد پناهگاه هستند، گوش به فرمان رهبری باشیم و برای ظهور حضرت امام زمان(عج) آماده باشیم، بهترین آرزویمان این است که جزو یاران امام زمان(عج) قرار گیریم، هر کس گوش به فرمان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری باشد، گوش به فرمان امام زمان(عج) است همانگونه کسانی که مسلم را  یاری کردند، امام حسین(ع) را در صحرای کربلا یاری و همراهی کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات ما موجب نشود که از دین خدا دست برداریم، این آزمونی الهی است که برای ما وجود دارد و ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم.

 

کد خبر 1038697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha