۸۵نفر در دهلران برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند

فرماندار شهرستان دهلران گفت: تعداد ۸۵ نفر برای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر برای شهرهای دهلران، موسیان، پهله و میمه داوطلب شدند.

«مجید عسگری» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: از این تعداد ۴۱ نفر در دهلران، ۱۶ نفر پهله، ۱۳ نفر موسیان و ۱۵ نفر نیز داوطلب شورای شهر میمه شدند.

 

وی با اشاره به اینکه هشت داوطلب زن نیز برای انتخابات شوراهای شهر از این شهرستان نامزد شده اند، افزود: از ۴۱ داوطلب شهر دهلران ۳۷ نفر مرد و ۴ نفر زن هستند.

 

فرماندار دهلران عنوان کرد: چهار زن نیز از مجموع ۱۶ نفر داوطلب شورای شهر پهله خود را برای این دوره از انتخابات نامزد شده اند.

 

عسگری  تصریح کرد: تمامی ۱۵ داوطلب ثبت نام کرده در میمه و ۱۳ داوطلب شهر موسیان نیز مرد هستند.

 

فرماندار شهرستان دهلران گفت: از این تعداد ۱۰ نفر از طریق اپلیکیشن دسکتاپ، ۶ نفر از طریق اپلیکیشن تلفن همراه و ۶۲ نفر نیز از طریق سامانه جامع انتخابات در فرمانداری مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.

 

به گزارش شبستان در دوره ششم انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرهای دهلران، موسیان، پهله و میمه در مجموع ۸۵ نفر داوطلب بوده هستند که از این تعداد ۷۷ نفر مرد و ۸ نفر نیز زن هستند که بر این اساس درصد نامزدی آقایان ۹۱ و خانم های داوطلب نیز ۹ درصد است این در حالی است که در شوراهای دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر برای شهرهای دهلران، موسیان، پهله و میمه 91نفر داوطلب شدند که از این تعداد ۷۹ مرد و ۱۴ زن بودند که به ترتیب در آن دوره مردها ۸۵ درصد و زنان ۱۵ درصد از کل ثبت نامی ها را تشکیل دادند.

کد خبر 1038700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha