گل آرایی و چراغانی امامزادگان شاخص استان البرز به مناسبت ایام شعبانیه انجام شد

حجت الاسلام علی دشتکی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: گل آرایی و چراغانی امامزادگان شاخص استان البرز به مناسبت ایام شعبانیه انجام شد.

« حجت الاسلام علی دشتکی» با تبریک فرا رسیدن ایام شعبانیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: گل آرایی و چراغانی امامزادگان شاخص استان البرز به مناسبت ایام شعبانیه انجام شد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: همزمان با سالروز ایام میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و میلاد حضرت امام سجاد(ع) آستان مقدس امامزادگان شاخص استان گل آرایی و چراغانی شدند. 

 

وی اظهار کرد: برنامه های مولودی خوانی، سخنرانی تبیینی و مداحی با حضور مداحانان و سخنرانان برجسته از جمله برنامه هایی است که با اهتمام اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز به مناسبت ایام شعبانیه برپا می شود. 

 

وی ادامه داد: متناسب با بحث کرونا، رعایت تمامی مقررات و قوانین معین شده در خصوص قوانین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با دقت و اهتمام جدی در سطح بقاع متبرکه اجرا می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز از قرائت زیارت شعبانیه در بقاع متبرکه خبر داد و افزود: توجه به مناسک و آداب زیارتی ماه شعبان از جمله مسائلی که با جدیت و اهتمام کارشناسان دینی در بقاع متبرکه انجام می شود. 

 

 

کد خبر 1038709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha