برگزاری ششمین مرحله کمک مومنانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان

لطیفی گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، ششمین مرحله کمک مومنانه توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد لطیفی» با اعلام خبر برگزاری ششمین مرحله کمک مومنانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان امروز(چهارشنبه، ۲۷ اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه نوروز ۱۴۰۰ و همزمان با آغازین روزهای ماه شعبان پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص مواسات و کمک مومنانه، ششمین مرحله این طرح توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان اجرا می شود.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان بیان کرد: در یکسال گذشته پنج مرحله توزیع اقلام معیشتی، بهداشتی و لوازم التحصیل به همت اتحادیه دانش آموزی استان انجام شد.
 

وی از توزیع ۲۷۵ بسته معیشتی در این مرحله خبر داد و افزود: این بسته ها شامل مرغ، برنج، حبوبات، روغن، رب و سایر اقلام ضروری معیشتی است.
 

لطیفی از مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این طرح قدردانی کرد و ادامه داد: دانش آموزان و خانواده های آنان با حضور و مشارکت فعالانه در این طرح، تبلوری از رسیدگی به همنوع و مواسات و همدلی را به نمایش گذاشتند.
 

وی تصریح کرد: امیدواربم در این حرکت کوچک بخشی از مشکلات مردمی که در بحران کرونا دچار آسیب شده اند برطرف شده و این حرکت مورد رضای خداوند قرار بگیرد.
 

کد خبر 1038713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha