انتقاد از کم‌کاری وزیر معین خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی‌‌

پورعیسی از عملکرد وزیر ورزش و جوانان به عنوان وزیر معین استان خراسان جنوبی در ستاد اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید پورعیسی» امروز (۲۷ اسفند)در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای سال با ۳۰۰ میلیارد اعتبار هزینه‌ای برای ۲۳ دستگاه اجرایی کار را آغاز کردیم و فقط  اعتبارات حقوق و دستمزد به نیروهای رسمی، پیمانی، قرارداری و شرکتی پرداخت شد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی افزود: در پایان امسال حدود ۸۵ میلیارد تومان کسری بودجه استان را تأمین کردیم و تخصیص‌های کسری طی سه مرحله پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه با تدبیر استاندار و کمیته تخصیص حدود ۸۰ درصد کسری‌هایی که دستگاه‌های اجرایی داشتند رفع کردیم، گفت: امیدواریم بازهم کسری‌هایی بیاید تا برای سایر دستگاه پرداخت شود.

 

پورعیسی ادامه داد: اکنون ۳۸۵ میلیارد تومان عمکرد داریم، برای ابلاغیه لایحه یا قانون ۴۸۵ میلیارد تومان داریم که حدود ۲۵.۹ درصد برای سال آینده اعتبار هزینه‌ای داریم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه اعتبارات عمرانی از منابع مختلف ۸۵۰ میلیارد تومان برای استان تدیبر کردند که هنوز به دست ما نرسیده است. به عنوان نمونه ۳۰۰ میلیارد فاینانس آب، ۲۵۰ میلیارد راه، و ۲۵ میلیارد تعهدات نوبخت و ۳۰ میلیارد مدیریت بحران است که به میزان عملکرد از پایتخت طلبکار هستیم که باید بگیریم.

 

وی با اشاره به اینکه در سال آینده در لایحه و قانون حدود یک‌هزار و ۵۰ میلیارد اعتبارات عمرانی از منابع مختلف داریم که تقاضای ما ۲ برابر شده است، گفت: سال‌ آینده مدیران باید برای پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد دارد منابعی بگذارند که معتبر است و تخصیص بیشتری دارد تا شاهد بهره‌برداری پروژه‌ها در هفته دولت باشیم.

 

پورعیسی از وجود ۵۲ پروژه نیمه‌تمام در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: مدیران دستگاه‌ها باید هر چه سریع‌تر پروژه‌های راکد را تعیین تکلیف کنند.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی ضمن انتقاد از عملکرد وزیر ورزش و جوانان به عنوان وزیر معین استان خراسان جنوبی در ستاد اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: عملکرد وزیر معین اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی خوب نبوده و خواسته ما از استاندار تلاش برای تغییر وزیر معین استان است.

 

کد خبر 1038725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha