پاسداران انقلاب ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) هستند

بهشتی راد، گفت: پاسداران انقلاب ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) و شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

سعید بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: از افتخارات ما این است که نام ما برگفته شده از رفتا  امام حسین(ع) است .امام حسین وقتی دید دین در خطر است از همه وجود خود گذشت و برای پاسداری از اسلام که بسیار ارزشمند بود به پا خاست.

 

وی خاطر نشان کرد: همانطور که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با تمام وجود و توان و جان و خون خود از اسلام پاسداری کردند، پاسداران ما هم یک چنین عهد و پیمانی بستند که با همه‌ وجود و تا آخرین نفس و قطره خون خود از انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: اگر حرکت امام حسین(ع) و اصحاب و خاندان ایشان در واقعه کربلا شکل نمی‌گرفت، امروز دیگر اثری از دین در جوامع بشری یافت نمی‌شد و اسلام و قرآن در همان سال‌ها از مسیر اصلی خارج می‌شدند.

 

وی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) هستند، تصریح کرد: امروز پاسداران انقلاب اسلامی به تأسی از حضرت سیدالشهدا(ع) و با فرهنگ شهادت و معنویت، سربازان  این انقلاب حسینی و پاسدار حرمت خون شهیدان هستند که پستی و ذلت را نمی‌پذیرند و از ارزش‌های اسلام و قرآن با جان و دل حراست می‌کنند.

 

بهشتی راد بابیان اینکه پاسداری شغل نیست، گفت: ما پاسدار انقلاب هستیم و باعشق پادراین وادی نهادیم سپاه مخصوص شخص و نهاد نیست بلکه متعلق به همه مردم  و انقلاب است .

 

وی اظهار کرد: پاسداری یعنی از همه وجود بگذری تا به تاسی از امام حسین(ع) که از همه چیز گذشت تا اسلام و دین زنده بماند و دین از شاخصه های اصلی است که باید برای حفظ و بقای آن جنگید .

 

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: در واقع سپاه باید به نیاز انقلاب اسلامی در هر شرایطی، برای بقا و حرکت به سمت آرمان و اهدافش پاسخ دهد. سپاه باید هر نوع خطر و تهدید متوجه انقلاب اسلامی را خنثی و مرتفع سازد.

 

وی با اشاره به الگو پذیری پاسداران از شهید حاج قاسم سلیمانی ، اظهار کرد: خود سازی ،ولایت پذیری و حرکت منطبق بر گفتمان رهبری، از ویژگی های برجسته و شاخص مکتب حاج قاسم سلیمانی است که یاید بعنوان یک الگو برای پاسدار در نظر گرفت.

 

بهشتی راد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد حاج قاسم ، گفت: شهید حاج قاسم اهل شجاعت و تدبیر بود و اینها را فقط برای خدا انجام می داد ایشان از جان و مال خودشان برای دفاع از این آب و خاک گذشتند تا سرمشق و الگو پاسدران و رمدم باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: پاسدران انقلاب اسلامی باید شاخصه های حاج قاسم و همرزمانشان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و ادامه دهنده راه ایشان باشند تا به مقام حاج قاسم برسند هرچند بسیار سخت است به مقام ایشان رسیدن ولی می شود با اخلاص، گذشت، ایثار و فداکاری برای مردم به این مقام رسید.

 

وی تاکید کرد: ویژگیهای برجسته مکتب سلیمانی همواره زبانزد خاص و عام بود و خداوند به واسطه همین اخلاص و تقوا، عنایت ویژه ای به این شهید والامقام داشت و سردار سیلمانی نیز تنها برای رضای حق، کار و تلاش می‌کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در پایان گفت: با افتخار و علاقه لباس پاسداری را برتن کردیم و ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود و عاقبت یک پاسدار واقعی شهادت است که امیدواریم لایق آن باشیم.

 

 

کد خبر 1038726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha