مواسات در شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه اهمیت دارد

حجت الاسلام طاهری گفت: مواسات در شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سیدعلی طاهری» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۷ اسفند) در پنجمین رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) استان گلستان اظهار کرد: باید هر مومنی از خدا طلب کند که مواسات را روزی آن قرار دهد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ادامه داد: مواسات به معنای آن است که وقتی دردی از نیازمندی را احساس کردیم برای رفع آن مشکل قدمی برداریم.

 

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: امروز به خاطر برخی از کوتاهی ها و مشکلات داخلی و خارجی شاهد آن هستیم که جامعه با مشکلات معیشتی رو به رو شده است و در این شرایط سخت مواسات اهمیت بیشتری پیدا می کند.

 

وی افزود: مردم ایران نشان دادند که در ایام سخت در کنار هم هستند، در دوران دفاع مقدس مردم به کمک نیازمندان و جبهه شتافتند و در این سال های اخیر که کشور با اپیدمی کرونا رو به رو شد و کارهای اقتصادی گره خورد شاهد این مواسات و همدلی از سوی مردم بودیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ابراز داشت: در مسیر مواسات نهادهای دولتی و مردمی در کنار هم قرار گرفتند و با شناسایی دقیق نیازمندان نسبت به توزیع بسته های معیشتی اقدام می کنند.

 

کد خبر 1038739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha