قیام حماسی عاشورا الگوی سپاه پاسداران برای تأمین امنیت کشور است

بحرینی با بیان اینکه قیام حماسی عاشورا الگوی سپاه پاسداران برای تأمین امنیت کشور، حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی است گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار سپاه در منطقه بسیار هراسان هستند.

«حمید بحرینی» ظهر امروز (چهارشنبه 27 اسفند) در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، با اشاره به نقش پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از این مرز و بوم اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) از پاسداران خواستار اقتدا به ولایت و امامت و همچنین پاسداری از قرآن کریم شدند لذا می بایست این قشر زحمتکش و جان برکف حق پاسداری از نظام، انقلاب اسلامی و این مرز و بوم را به خوبی ادا کنند.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند سپاه را حافظ منافع ملت ایران در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار سپاه در منطقه بسیار هراسان هستند و از این رو هجمه‌های مختلفی را علیه این سازمان مردمی و انقلابی به راه انداخته‌اند.

 

وی قیام حماسی عاشورای ابا عبدالله الحسین (ع) را همواره الگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تأمین امنیت کشور و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، برشمرد و تاکید کرد: به همین علت در تقویم کشور سالروز ولادت سومین پیشوای شیعیان عالم روز پاسدار نامگذاری شده است.

 

بحرینی با بیان اینکه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر این مبارزه، پیروزمندانه با کفر و طاغوت زمان، حکومت عزتمندانه را به جهانیان معرفی کرد ادامه داد: باید زندگی سراسر معنویت آن حضرت را الگوی جوانمردی و ایثار به جامعه و به ویژه جوانان و نوجوان معرفی و منتقل کرد.

 

وی با تاکید بر ضرورت توسعه آموزه‌های دینی بر پایه زندگی ائمه معصومین (ع) در زندگی ابراز کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مبارز راستین کفر و طاغوت و شهید راه دفاع از اسلام بود و با مبارزه پیروزمندانه علیه دشمنان اسلام، حکومت عزتمندانه را به جهانیان معرفی و تکلیف را در پیروی از حق بر مسلمین روشن کرد.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند بر لزوم الگوگیری از مکتب حسینی تاکید کرد و یاد آور شد: برای الگوگیری از اسوه‌های حسنه ائمه معصومین (ع)، باید به جهات اسوه بودن آنان توجه داشت و امام حسین (ع) یکی از این اسوه هاست. در حقیقت الگوگیری از سیدالشهداء، برای آن ست که زندگی سعادتمند و خداپسندانه در بعد فردی، خانوادگی و اجتماعی داشته باشیم.

 

کد خبر 1038763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha