برگزاری ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در کانون «سلاله پاکان» جهرم

بهمن زادگان از برگزاری ویژه برنامه اعیاد شعبانیه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم خبر داد.

«محمد صادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد مسعود ستارگان آسمان امامت و ولایت در ایام ماه شعبان، گفت: کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» جهرم امسال نیز همچون سال های گذشته میزبان عاشقان اهل بیت (ع) در سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» جهرم افزود: این ویژه برنامه های جشن و سرور با سخنرانی حجت الاسلام شنبدی امام جماعت مسجد آغاز و سپس یکی از ذاکران اهلبیت (ع) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداخت.

 

وی بیان کرد: این برنامه که از شب گذشته و همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) برگزار شد، امشب و فردا شب نیز با برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور میلاد امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ادامه دارد.

 

بهمن زادگان خاطرنشان کرد: همچنین ظهر امروز نیز پس از اقامه نماز جماعت، مداحی و مولودی خوانی میلاد امام حسین (ع) توسط «احمد روستا» از ذاکران اهلبیت (ع) انجام شد و این برنامه فردا نیز همراه با نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می شود.

 

وی به دیگر آیین های جشن و سرور به همت اعضای این کانون اشاره کرد و گفت: آیین جشن میلاد سرداران کربلا به مدت سه شب در حسینیه آیت الله «سید حسین آیت اللهی» و با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» جهرم اضافه کرد: این آیین ها از ساعت 19 و 30 دقیقه روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با 26 تا 28 اسفند ماه برگزار می شود.

 

بهمن زادگان با دعوت از شهروندان و اهالی مسجد برای حضور در آیین های جشن و سرور میلاد سرداران کربلا از عموم علاقمندان جهت شرکت در این آیین ها خواست تا شیوه نامه های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور میلاد سرداران کربلا در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود.

 

کد خبر 1038771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha