انقلاب اسلامی خار چشم غربی ها است

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن مسلمانان است، گفت: برخی افراد در داخل از غرب پیروی می کنند این افراد بدانند که اکنون انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است و اگر غرب بر کشور تسلط پیدا کند هیچ کس در امان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (28 اسفند) در دیدار با جمعی از پاسداران سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: خواندن و دانستن تاریخ صرفا مثل سرگذشت های روزه مره است که در جامعه می گذرد و در این دیدگاه ارزش چندانی ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: تحلیل، فلسفه تاریخ و دانستن معلول ها از پر ارزش ترین دانشی است که می تواند در زندگی یک فرد و جامعه نقش داشته باشد و باید از این دیدگاه به تاریخ ورود پیدا کنیم.


وی با بیان اینکه موضوعات مهمی نظیر اسلام، وجود وحی الهی، قرآن کریم و سیره نبوی از نظر اهل علم و عقل و تقوا بی بدیل است، افزود: برای ایجاد مدینه فاضله و رشد انسان کامل این موضوعات کافی است اما انسان در این راه به موانعی برخورد می کند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه مسئله نفوذ را ساده نگیرید، ادامه داد: دشمنان با استفاده از این ابزار به اسم مسلمانان تصمیماتی خطرناک می گیرند و بدانید که نفوذ بسیار خطرناک است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: غرب و اروپا برای نفوذ و تغییر سرنوشت مسلمانان به کشورهایی مثل عربستان نیاز دارد و این کشورها برای غرب با حماقتی که دارند اقدام به نوکری می کنند و آمریکا از آن به عنوان گاو شیرده یاد می کند.

 

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی ذخایر مادی و معنوی بسیاری دارند، ادامه داد: اروپایی باید نوکر مسلمانان شوند که بتوانند چند لیتر نفت ببرند اما متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی نوکر غربی ها می شوند و سیل نفت را تقدیمشان می کنند.

 

آیت الله عبادی بر موضوع نفوذ غرب در کشورهای اسلامی تاکید کرد و افزود: غربی ها حیله گرانه اظهار دوستی می کنند و برخی از کشورهای اسلامی دست به سوی غرب دراز می کنند در حالی که غرب اصلا به فکر دوستی نیست و هر وقت که نفتتان را تمام کنند معلوم نیست چه بلایی سرتان بیاورند. غرب به دنبال این است تا انرژی کل جهان را در دست بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن مسلمانان است، ادامه داد: متاسفانه هر چه افراد احمق تر باشند پیش اروپایی ها محترم تر هستند و هر چه افراد فهمیده تر باشند سعی می کنند آنان را از بین ببرند.

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی خار چشم غربی ها شده است، بیان کرد: دشمن همواره سعی دارد از دور و نزدیک افراد انقلابی، دانشمندان و علمای ما را از بین ببرد و به امید خدا این انقلاب ادامه خواهد داشت.

 

آیت الله عبادی در ادامه گفت: دشمن همواره با حیله های مختلف و ترورها به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است اما به لطف خداوند انقلاب اسلامی رویش های بی بدیل دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی افراد در داخل کشور کورکورانه از غرب پیروی می کنند، افزود: بدانید که امریکا و اروپا دزد هستند و دنیا را غارت کردند و دست از پیروی کردن از غربی ها بردارید.

 

وی در ادامه عنوان کرد: آنان که نمی دانند بدانند که دشمنی که عقل ندارد و پایبند هیچ قانونی نیست اگر تسلط پیدا کند هیچ کس در امان نخواهد بود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه راهی جز هیهات مناالذله وجود ندارد، گفت: کفر و نفاق و شرک را رها کنیم و به سمت خداپرستی و اسلام بیاییم و به حرف اسلام، رهبری و مقاومت عمل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکلات ما مربوط به داخل است، ادامه داد: اگر همه یک حرف را بزنیم و همدل باشیم دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد و این گونه می توانیم به پیروزی واقعی دست یابیم.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی افتخارات بسیاری آفریدند، گفت: همواره نه تنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بلکه همه نیروهای نظامی کشور به سخنان مقام معظم رهبری جامه عمل می پوشانند و فرهنگ و عقیده را پاسداری کنید.

 

 

کد خبر 1038781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha