توزیع گوشت ۴۹ راس دام بین نیازمندان خراسان جنوبی

ابراهیمی گفت: ۴۹ رأس گوسفند در راستای برنامه های امام رضایی و کمک های مومنانه، قربانی و گوشت آن بین نیازمندان استان توزیع می شود.

«محمد علی ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار شبستان  با بیان اینکه در راستای برنامه های امام رضایی برای خدمت به محرومان و به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان ۴۹ رأس گوسفند عقیقه و نذورات با رعایت پروتکل های بهداشتی ذبح شده است، گفت: این گوشت های تبرکی در بسته های یک کیلویی تا پایان سال بین نیازمندانی شناسایی شده در سطح استان توزیع می شود.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی افزود: ارزش ریالی این گوشت های قربانی یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال است که هزینه آن از محل نذورات آستان قدس رضوی تأمین شده است.

 

وی ادامه داد: بسته های گوشت نذری توسط کانون های خدمت رضوی شهرستان طبس، نهبندان، زیرکوه، درمیان، سربیشه، خوسف، سرایان، بشرویه، فردوس و قاین بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

 

ابراهیمی بیان کرد:  نیکوکاران و خیران در راستای کمک به افراد نیازمند می‌توانند با اهدای دام زنده، گوشت قربانی و وجوه نقدی به نام نذورات آستان قدس و کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی در یاری‌رسانی به این قشر کمک کنند.

کد خبر 1038784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha