اقدام موثر زندان های فارس برای اصلاح زنداینان با استفاده از زبان هنر

ابراهیمی گفت: سیزدهمین جشنواره تئاتر زندان های استان فارس در سال ۹۹ با شعار «این یک پایان نیست» اقدام موثری برای استفاده از هنر تئاتر در اصلاح و تربیت زندانیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (چهارشنبه 27 اسفند) با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر زندان های استان فارس در سال 99 گفت: این جشنواره به صورت غیر حضوری در زندان های استان برگزار شده است.

مدیرکل زندان های فارس ادامه داد: استفاده از هنر تئاتر یکی از استراتژی های سازمان زندان ها در زمینه اصلاح و تربیت زندانیان و مورد تاکید زندان های استان فارس است.

وی اضافه کرد: زندان های استان فارس با توجه به این موضوع، سیزدهمین جشنواره تئاتر در سال 99 را با شعار «این یک پایان نیست» برگزار کرده است.

ابراهیمی تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره تئاتر زندان های استان فارس، رویداد ارزشمند و منحصر به فردی در سطح کشور بوده که از هنر تئاتر برای اصلاح و تربیت زندانیان و بالا بردن مهارت های زندگی اجتماعی استفاده کرده است.

وی ادامه داد: سیزدهمین جشنواره تئاتر زندانیان استان در چهار بخش تئاتر صحنه‌ ای، تئاتر خیابانی، نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی و به صورت غیر حضوری برگزار شد.

مدیرکل زندان های فارس اضافه کرد: در مرحله نهایی جشنواره با حضور ۱۹ اثر در سه بخش تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی و نمایشنامه‌خوانی و 6 اثر در بخش نمایشنامه‌ نویسی جمعا ۲۵ اثر از ۹ زندان داراب، نی ریز، فسا، استهبان، لارستان، کازرون، جهرم، مجتمع حرفه آموزی و زندان مرکزی شیراز پذیرفته شده است.

کد خبر 1038800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha