بسیج مانه و سملقان ۷۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان گفت: ۷۰۰بسته غذایی به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال بین نیازمندان و افراد کم‌درآمد و آسیب‌پذیر این شهرستان توزیع شد.

"سعید وطن دوست"  در حاشیه اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مانه و سملقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  افزود: این ششمین مرحله از اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه است که در آستانه سال جدید و براساس لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور حمایت و دستگیری از خانواده های نیازمند و افرادی که بر اثر ویروس کرونا متضرر شده اند،  انجام می شود.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان اظهارداشت: نیروهای سپاه پاسداران از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش موثری در کمک رسانی به مردم داشته اند و همواره در امر کمک رسانی به نیازمندان پیشگام بوده اند و در بحران

های مختلف نیز نقش آفرینی موثری داشته اند.

 

 

وطن دوست افزود: در شرایطی که بسیاری از قشرهای کم درآمد به دلیل تعطیلی مشاغلشان بر اثر بیماری کرونا متضرر شده اند باید دست به دست هم بدهیم و نگذاریم سفره های این خانواده ها خالی بماند.

 

 

وی اظهارداشت: مردم با رعایت موازین بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی و همچنین دستگیری از نیازمندان می توانند بهترین اثرگذاری را در شکست و ریشه کنی کامل ویروس کرونا داشته باشند.

 

 

وی همچنین از توزیع پنج قلم جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی برای سه خانواده رزمنده و ایثارگر خبر داد.

 

 

 

کد خبر 1038835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha