۴۰ درصد دانشجویان گلستان در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند

حجت الاسلام طاهری گفت: ۴۰ درصد دانشجویان گلستان در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سیدعلی طاهری» عصر امروز (چهارشنبه 27 اسفند) در جمع روحانیون اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه استان گلستان است و آمار دانشجویان ما در مهر ماه امسال 28 هزار نفر بود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان  ادامه داد: نزدیک به 40 درصد از دانشجویان استان گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند و 447 عضو هیئت علمی در دانشگاه استان گلستان با ما همکاری دارند.

 

حجت الاسلام طاهری بابیان اینکه در 12 شهر استان یا واحد دانشگاهی یا مرکز و یا پردیس داریم، ابراز داشت: رویکرد دانشگاه دانشگاه در دوره جدید ریاست یک رویکرد ارزشی و انقلابی است.

 

وی افزود: نسبت به اساتیدی که دچار مشکلات مالی، اخلاقی و یا اعتقاد  هستند دستورالعمل های جدی داریم و بررسی ها شروع شده و برخی از این اساتید دیگر در دانشگاه حضور ندارند و بازخرید شدند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان متذکر شد: با مجازی شدن کلاس ها با شرایط جدیدی رو به رو هستیم و برخی از بانوان اصول های اخلاقی را رعایت نمی کردند و در این زمینه با روسای دانشگاه به صورت جمعی و فردی نشست هایی برگزار کردیم تا شئونات اخلاقی در این کلاس های درس رعایت شود.

 

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: در استان گلستان سه دانشگاه گرگان، علی آبادکتول و آزادشهر تا مقطع دکترا دانشجو جذب می کنند.

 

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد جدید کارآفرینی دارد، در کنار این مسئله به توسعه مشاغل دانش بنیان گام برداشتیم و در سطح استان دو سرای نوآوری فعال داریم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان  یادآور شد: در گرگان سرای نوآوری فعال داریم که در زمینه پرورش گل های زینتی وارد شدیم و علاوه بر آن دانشجویان مقطع دکترا نیز توانستند به دانش تولید بذر گل های زینتی دست پیدا کنند و دو نو بذر که از خارج از کشور وارد می شد امروز تولید کردیم.

 

 حجت الاسلام طاهری به انتخابات اشاره کرد و افزود: افزایش خدمت رسانی به مردم می تواند منجر به افزایش مشارکت های مردمی شود.

 

 

کد خبر 1038840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha