توافق دو دستگاه، واگذاری بخشی از فضای مجتمع فرهنگی به کتابخانه را استمرار می بخشد

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج گفت: برای استفاده بهتر اهالی شهر از فضای مناسب کتابخانه‌ای، توافق دو جانبه، واگذاری بخشی از فضای مجتمع فرهنگی تیتکانلو به کتابخانه را استمرار می بخشد.

«حسن رضوانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت:  با بهره برداری از مجتمع فرهنگی شهر تیتکانلو این فضا به بخش خصوصی واگذار شد تا ازاین ظرفیت در حوزه فرهنگی و هنری به نحو شایسته ای استفاده شود.

 

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج،  گفت: فعالیت های فرهنگی از زمان بهره برداری از این طرح در سال 95، در قالب مشارکت با دستگاه های مختلف آغاز شده است.

 

 

رضوانی با اشاره به برنامه های برگزار شده در این مجتمع گفت: برگزاری پنج دوره کارگاه آموزشی، مراسم ویژه ازدواج جوانان، همایش های فرهنگی و هنری، همایش موسیقی بانوان، مسابقات فرهنگی و هنری در مشارکت با دستگاه های مختلف در این فضا انجام شده و با بهبود شرایط ناشی از کرونا این روند ادامه می یابد.

 

 

وی با اشاره به راه اندازی نمایندگی انجمن موسیقی در این مجتمع گفت: شرایط ناشی از کرونا مجتمع را نیمه فعال کرد.

 

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج با اشاره به خانه به دوشی کتابخانه تیتکانلو از زمان راه انداری آن افزود: بخشی از فضای مجتمع در قالب تفاهم نامه ای به اداره کتابخانه های شهرستان به مدت یکسال واگذار شده که این همکاری در صورت توافق دو طرف قابل تمدید تا زمان بهره برداری از ساختمان کتابخانه است.

 

 

رضوانی با بیان اینکه نهاد فرهنگ و ارشاد و کتابخانه ها جدای از هم نیستند گفت: ارتباط تنگاتنگی بین این  دو دستگاه است و تعامل برای هر چه بهتر انجام شدن فعالیت ها همیشگی است.

 

 

وی با اشاره به اتمام قرار داد متقاضی پیشین بخش خصوصی افزود: به محض واگذاری مجتمع فرهنگی به متقاضی جدید بخش خصوصی، اکران فیلم و سایر فعالیت های فرهنگی در این فضا آغاز می شود.

 

 

 

کد خبر 1038900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha