آغاز طرح توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در جنوب کرمان

محسن مشایخی گفت: به منظور تامین میوه طرح تنظیم بازار سال نو، ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا و ۱۰۰ تن سیب از یک ماه پیش ذخیره سازی شده و از امروز ۲۷ اسفند ماه توسط مراکز عرضه درحال توزیع بین شهروندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محسن مشایخی»، گفت: به منظور تامین میوه طرح تنظیم بازار سال نو، 150 تن پرتقال والنسیا و 100 تن سیب از یک ماه پیش ذخیره سازی شده و از امروز 27 اسفند ماه توسط مراکز عرضه درحال توزیع بین شهروندان است.


معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان ادامه داد: این محصولات بین مراکز شهرستان های جنوب استان توزیع شده و با قیمت مصوب سیب 12 هزار و پرتقال 14 هزار تومان به فروش می رسد.


وی تصریح کرد: 20 نقطه در کل جنوب کرمان برای توزیع مشخص شده و در سطح شهر جیرفت نیز 10 غرفه به آدرس های میدان سپاه، چهارراه ترمینال، شهرک شهید بهشتی میدان خیبر، چهارراه مصلی، میدان سپهبد شهید سلیمانی (شاهد سابق)، میدان دانشگاه آزاد اسلامی، بعد از پل دوم هلیل، پل اول هلیل، چهار راه بعثت و خیابان دولت جنب بانک صادرات این محصولات توزیع می شود.


مشایخی ضمن اشاره به برپایی غرفه و شروع روند توزیع در مراکز بخش های جبالبارز شمالی و اسفندقه افزود: تمامی متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند.


معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان در خاتمه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی،  از طريق سامانه اینترنتی به آدرس www.124.ir و همچنین تماس با تلفن 124 در تمامی شهرستان ها، شکیات خود را گزارش و پیگیری کنید.

کد خبر 1038907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha