توزیع ۱۸۰ بسته معیشتی به همت کانون صیاد شیرازی ملایر در بین خانواده های نیازمند در ایام نوروز

ترکاشوند گفت: قرراست ۱۸۰ بسته معیشتی هر کدام با مبلغ حدود ۴۰۰ هزار تومان در ایام نوروز با همت و کمک خیران و رایزنیهای انجام شده توسط کانون صیاد شیرازی ملایر در یین خانواده های نیازمند توزیع شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت : کانون صیاد شیرازی ملایر به عنوان یکی از چهار کانون برتر شهرستان ملایر در سالروز تاسیس کانونهای مساجد از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان مورد تقدیر قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر  با بیان  اینکه این کانون جزو کانونهای پویا و فعال و همچنین کانون معین شهرستان ملایر است که حتی در ایام کرونا نیز یک روز تعطیل نشده است افزود:  در طول یک سال گذشته این کانون در حوزه‌های مختلف فعال بوده است.

وی با بیان اینکه در ابات نوروز  نیز  برنامه های مختلفی مختلفی توسط کانون برگزار می‌شود گفت:  توزیع چند مرحله بسته های معیشتی در بین نیازمندان،  همکاری با حوزه بهداشت و درمان در ضد عفونی معابر، اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از کرونا، توزیع ماسک ، برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و... از جمله برنامه های این کانون در سال جاری بوده است.

وی افزود:قرار است 180 بسته معیشتی هر  کدام با مبلغ حدود 400 هزار تومان در ایام نوروز با همت و کمک خیران و رایزنیهای انجام شده توسط کانون  در یین خانواده های  نیازمند  توزیع شود.

وی برگزاری جام ورزشی با برگزاری مسابقه فوتسال در بین روستا های اطراف ، برگزاری برنامه های نوروزی ، فرهنگی و.. را از دیگر برنامه های این کانون در ایام نوروز دانست

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر  با اشاره به برنامه های این کانون در ایام شعبانیه و ولادت حضرت مهدی  (عج) تصریح کرد:  دراین ایام  مراسم جشن در کانون با حضور اعضای کانون با رعلیت پروتکل های بهداشتی برگزار  خواهد شد.

  

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر یادآور شد: کانون صیاد شیرازی با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است.

کد خبر 1038920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha