۶۸ داوطلب صومعه سرایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت‌نام کردند

سیدمحمدی با بیان اینکه در این راستا ۶۸ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر شهرستان صومعه‌سرا ثبت‌نام کردند گفت: علاوه بر این تعداد پنج نفر از داوطلبان نقص مدارک داشتند که در صورت رفع نقص به ثبت‌نام کنندگان نهایی می‌پیوندند.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به اینکه از ۲۰ تا ۲۶اسفند ماه به مدت هفت روز داوطلبان عضویت در شورای شهر فرصت ثبت‌نام داشتند اظهار کرد: هر داوطلب می‌توانست به روش اپلیکشین موبایلی، نسخه دسکتاپ و مراجعه به دفاتر پیشخوان یا حضور در فرمانداری‌ اقدام به ثبت‌نام کند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در این راستا ۶۸ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر شهرستان صومعه‌سرا ثبت‌نام کردند افزود: علاوه بر این تعداد پنج نفر از داوطلبان نقص مدارک داشتند که در صورت رفع نقص به ثبت‌نام کنندگان نهایی می‌پیوندند.

 

وی گفت: از تعداد مذکور ۵۰ داوطلب به صورت حضوری و ۱۸ داوطلب به صورت غیر حضوری در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت‌نام کردند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه از این تعداد ۶۳ داوطلب مرد و پنج داوطلب زن هستند تصریح کرد: حداقل مدرک برای نام‌نویسی داوطلبان در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر فوق دیپلم و بالای ۲۰ هزار نفر لیسانس است.

 

فرماندار صومعه‌سرا بیان کرد: از افراد ثبت نام شده، یک داوطلب دارای مدرک دکترا، ۴۸ داوطلب دارای مدرک لیسانس، ۱۵ داوطلب دارای مدرک فوق لیسانس و چهار داوطلب دارای مدرک فوق دیپلم هستند.

 

وی با بیان اینکه با توجه به اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، فرآیند حضوری ثبت نام داوطلبین تا ساعت ۲۰ و ثبت نام غیرحضوری تا ساعت ۲۴ روز بیست‌وششم اسفندماه ادامه داشت خاطرنشان کرد: نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا‌ها نیز از ۱۶ فروردین به مدت یک هفته انجام می‌شود.

 

کد خبر 1038938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha