هتل‌‌های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند

رئیس گروه مراکز و تاسیسات گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برخورد جدی با هتل های متخلف در سطح استان خبر داد.

حمیدرضا کمالی امروز در گفت و گو با شبستان در زاهدان از معرفی یک واحد هتل در چابهار به علت گران‌فروشی به اداره‌کل تعزیرات‌حکومتی استان خبر داد.

وی افزود: در راستای بازدیدهای ستاد نوروزی سال ۱۴۰۰، پرونده یک واحد هتل در چابهار به دلیل گران‌فروشی به اداره‌کل تعزیرات‌حکومتی استان برای رسیدگی ارجاع شد و همچنین این واحد در رابطه با برخورد ناشایست مدیریت واحد با مسافران و گردشگران ورودی مطابق شکایات و گزارشات، تذکر دریافت و در صورت تکرار موارد فوق از ادامه فعالیت واحد جلوگیری می‌شود.


رئیس گروه مراکز و تاسیسات گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: واحد‌هایی که خارج از نرخ‌نامه مصوب این اداره‌کل اقدام به فروش غیرقانونی کنند، مطاابق آیین‌نامه ایجاد اصلاح و تکمیل و درجه‌بندی تاسیسات گردشگری از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: این بازدیدها از اوایل اسفندماه شروع شده و در همین راستا یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در زاهدان نیز تذکر دریافت کردند.

کد خبر 1038965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha