داشتن گواهی تست کرونا منفی برای مسافران حمل و نقل عمومی الزامی است

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: توصیه ما به مردم، خودداری از مسافرت است اما در صورت سفر با ناوگان عمومی، ارائه گواهی تست کرونای منفی برای مسافران نوروزی الزامی است.

"مهدی کرامتی" به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: استان ما شهر نارنجی و قرمز کرونایی ندارد و شهرستان گرمه و رازوجرگلان رنگ آبی کرونا دارند و مابقی شهرستان ها زرد هستند.

 

 

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی افزود: بر اساس دستورالعمل ها، اسکان مسافران نوروزی در خانه مسافر و مدارس ممنوع است و همچنین از چادر زدن در پارک ها ممانعت می شود.

 


وی تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است که از تجمع و دورهمی ها خودداری کنند و به مسافرت نروند.

 


مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: افراد، قبل از سفر از سلامتی خود و خانواده مطمئن شوند تا از انتقال ویروس کرونا، جلوگیری شود.

 


وی با اشاره به اینکه ورود و خروج خودرو با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: در صورتی که رنگ کرونایی یک شهر به نارنجی و یا قرمز تغییر یابد، مسافران سه روز فرصت دارند آن شهر را ترک کنند.

 

 
کرامتی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل ها ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: در کشور 9 شهرستان قرمز و 31 شهرستان نارنجی کرونایی است که  در 15 استان کشور قرار دارد. 

 


مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: منع تردد شبانه در تمام شهرهای استان ادامه دارد و مالکان خودروهایی که از ساعت 21 تا سه صبح در عبور هستند مشمول جریمه می شوند.

 

 

کد خبر 1038967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha