ارزش ایجاد میادین تامین مواد مصرفی مردم از صدها پروژه شهری بالاتر است

موسوی گفت: ارزش ایجاد این میادین تامین مواد مصرفی مردم از صدها پروژه شهری بالاتر است و فراهم کردن میادین برای عرضه فرآورده های مصرفی، وظیفه مهم شهرداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (پنج شنبه 28 اسفند) در آئین افتتاح همزمان بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شیراز گفت: شغل خرید و فروش قوت یومیه که استفاده روزانه مردم است بسیار مهم است و جایی نیست که باید به فکر سود بود.

شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شورای انقلاب اسلامی از اوایل انقلاب در این زمینه مصوبه ای دارد و به شهرداری ها را مکلف به ایجاد میادین برای تامین مواد مصرفی مردم، بلا واسطه ایجاد کنند و این میادین قابل واگذاری نیست و در صورت تخلف موجران، شهرداری می تواند آن را پس بگیرد.

وی اضافه کرد: ارزش ایجاد این میادین تامین مواد مصرفی مردم از صدها پروژه شهری بالاتر است زیرا تامین زندگی روزانه مردم را در بر می گیرد و فراهم کردن میادین برای عرضه فرآورده های مصرفی دیگری علاوه بر میوه و تره بار به ویژه در شرایط حاضر، وظیفه مهم شهرداری است.

موسوی تاکید کرد: امروز 11 میدان عرضه محصولات غذایی در شیراز راه اندازی شده و در مجتمع هایی که خودشان بازارچه دارند مانند مجتمع بزرگی که در «معالی آباد» شیراز دارای پنج هزار واحد است و یک سال میدان آن تعطیل شده بود، پیگیری شد که شهرداری و میدان سودش را کنار بگذارد و برای تهیه مایحتاج مردم تلاش کنند.

 

کد خبر 1038974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha