برگزاری جشن اعیاد شعبانیه و پخش گوشت قربانی با همت کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: مراسم جشن اعیاد شعبانیه در مسجد النبی شهرستان تویسرکان برگزار و همچنین با کمک خیران گوسفند خریداری و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه مراسم جشن و سخنرانی در کانون بعثت شهرستان تویسرکان باهمت اعضای کانون بعثت و پایگاه مقاومت نبی اکرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: قربانی کردن گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان، تجلیل از پاسداران نمازگزار مسجد در شب میلاد امام حسین (ع) از دیگر برنامه های جشن اعیاد شعبانیه در مسجد النبی است.

 

وی با بیان اینکه برپایی این جشن ها  ترویج ارزش های دینی و اسوه های صبر و پایداری را به نسل جوان ونوجوان معرفی می کند، بیان کرد: این ایام فرصتی ناب برای ترویج دین و اخلاق اسلامی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی است.

 

وی با بیان اینکه با پیروی از سیره اهل بیت (ع) می‌توان از اسلام پاسداری کرد، تاکید کرد: دشمن در صدد است اعتقادات ما را به اهل بیت (ع)  و ولایت کم‌رنگ سازد و دشمن از اینکه ما رهبرمان را امام خطاب کنیم در هراس است.

 

خدابخشیان عنوان کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه هر ساله برنامه های متعددی در کانون  بعثت  برگزار می شد  که در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه ها بیشتر در بستر فضای مجازی و در صورت برگزاری به صورت حضوری هم محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 

کد خبر 1039007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha