خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرچمدار پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرچمدار پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در نشست با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید، از ابراز لطف خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر و دیدار با این عزیزان را موجب تقویت انگیزه مضاعف برای خدمت بیشتر تلقی کرد.
وی حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در تمامی عرصه‌ها در کنار مردم و مسئولان را مایه مباهات دانست و از صبر و استقامت همیشگی آنان تقدیر کرد.
رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک بیان کرد: ما هنوز می‌بینیم بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، بسیاری از مطالبات بحق و قانونی این عزیزان محقق و عملیاتی نشده اما این قشر معظم نه تنها هرگز شکایت و گلایه‌ای نداشته بلکه هیچ‌گاه در شرایط حساس مردم و مسئولان را تنها نگذاشتند.
وی افزود: با وجود مشکلات متعدد در کشور، حفظ هویت نظام و انقلاب نیازمند از خودگذشتگی و ایثار است و خانواده شهدا در این مقوله همواره پیشقراول بوه و حاضرند از تمامی حقوق خود بگذرند اما اقتدار و عزت کشور محفوظ بماند.
خطیبی یادآور شد: در این شرایط و با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی، نیازمند همدلی و وحدت آحاد جامعه هستیم، چرا که دنیا نظاره‌گر تمامی تصمیمات ما و نحوه حضور و برخورد ما در صحنه‌های مختلف به ویژه عرصه حساس انتخابات است.
فرماندار قرچک افزود: ایران اسلامی مروج روحیه ایثارگری در دنیاست و این اصل تمامی معادلات نظامی و اقتصادی در جهان را بر هم ریخته و قدرتمندان دنیا را متحیّر ساخته که چگونه توانسته‌ایم فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: حرکت خودجوش خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم که برای اسلام عزیزان خود را تقدیم کردند، جای تقدیر دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: در خردادماه ۱۴۰۰ سه انتخابات مهم در پیش داریم، مقام معظم رهبری بیاناتی راهگشا ارائه دادند که بر همه واجب است از این فرمایشات تبعیت کنند.
وی گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نقش مهمی در برگزاری پرشور انتخابات دارند و بایستی در کنار دیگر آحاد جامعه در ایجاد شور انقلابی نقش ویژه‌ای ایفا کنند.

کد خبر 1039027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha