نیاز به حمایت وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پارک علم و فناوری فارس

رحیمی گفت: برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پارک علم و فناوری استان فارس به توجه ویژه وزارت ارتباطات نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 28 اسفند) در جلسه بررسی مشكلات ارتباطی فارس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دستور صدور راه‌اندازی سایت 5G در حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، مجموعه جهانی تخت جمشید، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و باغ «ارم» از پیامدهای مطلوب توجه وزیر ارتباطات در سفر به فارس بوده است.

استاندار فارس افزود: در این سفر همچنین ارتقا و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در فراشبند، معدن کوه سورمه ، نیروگاه بوانات و ایزدخواست مورد موافقت وزیر ارتباطات قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: توسعه فضاهای اینترنتی در ایجاد تحول سریع اقتصادی نقش موثری دارد و تسریع بسترسازی زیرساخت ارتباطی در پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در سال آینده نیز در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به فارس صادر شده است.

رحیمی تصریح کرد: فارس، قطب علمی جنوب کشور است و راه اندازی دانشگاه جامع سایبری و صندوق خطرپذیر در این استان پر ظرفیت بازخورد مطلوبی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پارک علم و فناوری استان فارس به توجه ویژه وزارت ارتباطات نیاز داریم و کارخانجات صنایع الکترونیک و «آی تی ام سی» فارس برای ارائه خدمات فني به مخابرات و وزارت ارتباطات و اپراتورها آمادگی لازم را دارد که موجب اشتغال زایی برای جوانان نیز خواهد شد.

کد خبر 1039032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha