بهره گیری از تجربیات فهما کشور در فعالیت کانون های استانی ضروری است

حجت الاسلام موسی گفت: بهره گیری از تجربیات فهما کشور، در فعالیت کانون های استانی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «مقدسی»در مراسمی که به منظور تقدیر از رابطین شهرستان کمیجان با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزاری شد،  ضمن تبریک به مناسبت بهار طبیعت گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیار قابل تقدیر است و امیدواریم شاهد شکوفایی و فعالیت هر چه بیشتر این کانون ها باشیم.

 

امام جمعه شهرستان کمیجان در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه بچه های مسجد، افزود: این سامانه واقعاً ظرفیت خوبی دارد و اگر کانون ها تجارب سایر دوستان در اقصی نقاط کشور را ببینند و بتوانند در منطقه خودشان بومی سازی کنند بسیار فرصت خوبی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: امروز فضای مجازی در دسترس همگان است و ما باید هوشیار بوده و توطئه ها و تهدیدی فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مسئولان کانون ها باید خودشان را به ائمه جماعت و جمعه عرضه کنند و ارائه گزارش دهند تا دیده شوند.

 

حجت الاسلام مقدسی با اشاره جایگاه و قداست مساجد، بیان کرد: ما باید چراغ مسجد را روشن نگه داریم و با برنامه ها و طرح های مختلف جوان و نوجوان را به مساجد جذب کنیم.

 

امام جمعه شهرستان کمیجان با تاکید بر اینکه انفرادی کار کردن جوابگو نیست، بیان کرد: آیه انما یعمر مساجد الله به عمران معنوی مسجد اشاره دارد اگر  بخواهیم مسجد در طراز انقلاب اسلامی اتفاق  افتد باید هیئت امنای مساجد همکاری همه جانبه با  فعالیت های  جوانان خوش فکر در کانون ها داشته باشند و به هیچ عنوان مانع از فعالیت ایشان نشوند.

 

در پایان از رابطین کانون های مساجد شهرستان کمیجان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 1039041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha