مبلّغان از ظرفیت مساجد و پایگاه های تبلیغی  برای ترغیب جوانان به شرکت در انتخابات تلاش کنند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: مبلغان دینی باید با بصیرت افزایی خود با استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه های تبلیغی، مردم به ویژه جوانان را برای شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی، ترغیب و تشویق کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گردهمایی ائمه جماعات و مبلغان دینی آران و بیدگل با اشاره به انتخابات پیش روی نظام در سال آینده گفت: اقتدارکشور و نظام در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است، لذا  مبلغان باید برای حضور موثر و آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق ها تلاش کنند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: مبلغان دینی باید با بصیرت افزایی خود با استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه های تبلیغی، مردم به ویژه جوانان را برای شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی، ترغیب و تشویق کنند و تنور انتخابات را گرم و زمینه مشارکت همه جانبه مردم در این عرصه مهم را فراهم کنند. 

 

حجت الاسلام سلیمانی، مهم‌ترين كار مبلغان را آگاه‌سازی مردم دانست و تصریح کرد: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بالا برود دشمنان مأیوس تر و نا امید تر شده و اقتدار نظام بیشتر می‌شود.

امام جمعه آران و بیدگل، حضور حداکثری مردم در انتخابات را یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب خواند و اضافه کرد: بدون تردید مشارکت حماسی بالای مردم در تعیین سرنوشت خویش تمامی توطئه های دشمنان نظلم را نقش بر آب خواهد کرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: حضور حداکثری وبیان معیارهای اصلح و تشویق به انتخاب اصلح از مهمترین وظایف مبلغان در انتخابات پیش رو است و مبلغان باید تبليغ كنند كه شركت در انتخابات يك واجی عينی نه كفايی  است.

 

گردهمایی ائمه جماعات و مبلغان دینی شهرستان آران و بیدگل همزمان با اعیاد شعبانیه به همت اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه در حسینیه الزهرا(س) ستاد نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد./

کد خبر 1039042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha