متولیان فرهنگی باید به رسانه پویای انقلاب تبدیل شوند

نداف گفت: متولیان فرهنگی باید به رسانه پویای انقلاب تبدیل شوند و امروز رسانه بیش از هر چیز نیازمند انقلاب است، امروز انقلاب ما که در تراز حکومت مهدوی است رسانه ندارد در حالی که رسانه نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد علی قاسم زاده نداف» در همایش بین المللی ستایشگران اهل بیت (ع) ایران و افغانستان که در تالا شهر برگزار شد؛ بیان کرد: آنچه که امام خامنه ای نیروهای انقلاب را مکلف به آن کردند  در اقلیم و سرزمین خاصی نمی گنجد و انقلاب اسلامی امروز در اقصی نقاط دنیا شعاع و انوار آن پراکنده شده است.

 

معاون سابق سیاسی سپاه قدس اظهار داشت: در گام دوم انقلاب و در آستانه قرن جدید و در دهه پنجم انقلاب اسلامی آنچه که امام مسلمین از همه ما می خواهند این است که ما با رویکرد نهضت و جهادی و نسبت به روشنگری و تبین وقایع امت اسلامی بکوشیم.

 

وی تصریح کرد: طی دو سال آخر که بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شد، حضرت آقا مرحله به مرحله این فضا را برای یک تحول بزرگ آماده می کنند و میل به جامعه تمدنی، تمدن بزرگ اسلامی، تمدنی که جبهه مقاومت نگین انگشتری آن است ، تمدنی که نیروهای مقاومت و انقلابی نقش اصلی را دارند کما اینکه خود ایشان می فرمایند: "روی سخن من در مسیر تحقق این تمدن نوین اسلامی نیروهای انقلابی هستند" را تبیین می کنند.

 

نداف افزود: انقلابی در منظومه فکری امام و رهبری یعنی کسی که دغدغه تحقق اهداف انقلاب را دارد، انقلابی یعنی کسی که کار جهادی می کند، کسی که خستگی در او راهی ندارد، انقلابی یعنی کسی که تنبلی و فشلی بی معنا است، یعنی کسی که هم افزایی می کند و از همه ظرفیت های موجود استفاده می کند و در یک کلام انقلابی یعنی کسی که خود را مکلف می کند، فرافکنی نمی کند، فرار رو به جلو نمی کند و بار مسئولیت را به دوش دیگران نمی اندازد.

 

معاون سابق سیاسی سپاه قدس با بیان اینکه امروز در آستانه قرن جدید و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب اسلامی که مسیر میل به تمدن بزرگ اسلامی را طی می کنیم بیش از هر چیز نیاز به این احساس تکلیف و این حرکت نرم افزاری است؛ گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: مقابله با دشمن یک پیش درآمد و مفروض اصلی دارد و آن این است که یک حرکت نرم افزاری از مدل جهادی انجام شود تا هیمنه و ابهت کاذب دشمن که در نزد ملت های مسلمان از شبه قاره تا مدینه ترانه و از مدینه ترانه تا باب المندب در گام نخست، در تمام دنیا و در مرحله بعد این ابهت پوشالی ریخته شود که تا الان هم موفق بوده است.

 

وی اظهار داشت: متولیان فرهنگی باید به رسانه پویای انقلاب تبدیل شوند و امروز رسانه بیش از هر چیز نیازمند انقلاب است، امروز انقلاب ما که در تراز حکومت مهدوی است رسانه ندارد در حالی که رسانه نیاز دارد.

 

نداف بیان کرد: جامعه مداحان، شعرا، نویسندگان، خطیبان، فضلا و همه کسانی که تریبون در اختیار دارند ،هیئات مذهبی، ائمه جمعه همه در زمره رسانه های انقلاب قرار می گیرند، رسانه ای همسو و متشکل تا به نقطه هدف که ایجاد حامعه تمدنی است برسیم.

 

معاون سابق سیاسی سپاه قدس گفت: امروز جبهه مقاومت این گونه نیست که با رفتن سردار دلها افول کرده امروز جبهه مقاومت با رویکردی جدید و روبه جلو با مبنای شهید سلیمانی، کیفی سازی و ارتقا توان عملیات درون سرزمینی و بومی سازی مقاومت را بر عهده دارد.

 

وی بیان کرد: امروز شاید مثل دوران قبل خیلی نیاز به نیروی پیاده نظام نداشته باشیم چون دولت داعش نابود شد اما حامیان داعش که داعش را طراحی کردند، می خواهند هر جایی که انقلاب اسلامی در آنجا مزیت نسبی دارد و ترجیحا در مرزهای جمهوری اسلامی ورود کند. لذا آنها می خواهند اگر در سوریه و عراق فضای حیاتی داعش گرفته شد در یک جای دیگر به وجود بیاید به ویژه در حوزه هایی که جمهوری اسلامی مزیت برتر دارد.

 

نداف اظهار داشت: ما با رهبری مقام معظم رهبری دست برتر با استفاده از الگوی جنگ نامتقارن، کیفی سازی جریان مقاومت و توان افزایی این جریان در فاز جدید عملیات نیروی قدس در اختیار گرفتیم و امروز نیروهای مقاومت قوی تر و کیفی تر از گذشته در مقابل دشمنان قرار می گیرند، یعنی در زمینه تسلیحات استقرار موشک های کاربردی، استقرار سیستم های پدافند موشکی، تجهیز مقاومت به سلاح هایی که تا الان از آن رونمایی نشده بود و انتقال تکنولوژی به داخل جبهه مقاومت و فعالیت های مستشاری در این حوزه باعث شده که شما یک تغییر محسوس را در جبهه عملیات مقاومت ببینید.

 

معاون سابق سیاسی سپاه قدس ادامه داد: در فاز جدید چون جبهه یمن بیشتر مورد توجه دشمن قرار گرفته و ائتلاف نیروهای وهاب و عربی در جبهه یمن تمرکز بیشتر متوجه این نقطه است که خبرهای خوش در هفته آینده در جبهه یمن خواهیم شنید و این نکته ای است که باید منجر به اضاله نیروهای منحوس آمریکایی از منطقه شود.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی رهبر مبنی بر اضاله نیروهای امریکایی در منطقه به زودی محقق می شود و زمینه های شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی را جوانان امروز ما خواهند دید؛ افزود: امریکایی ها تلاش کردند با یک رضالت سیاسی با عنوان ظاهره خروج مقاومت یمن از لیست سیاه و ترویسم خودشان که خود سیاه هستند، انشقاق در جبهه مقاومت ایجاد کنند و آنها را به میز مذاکره بکشانند و وادار به تسلیم کنند اما با بلوغی که در این جبهه ایجاد شد اعلام کردند تنها و تنها زمانی اسلحه را به زمین خواهیم گذاشت که اشغالکران از سرزمین ما خارج شوند و مجازات شوند و باید سازمان ملل رسما متجاوز جنگ یمن اعلام کند که آن مقدمه ای برای تادیه خسارت و جرایمی که برای آن ثابت می شود و برای اینده یمن خیلی می تواند کارساز باشد.

کد خبر 1039063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha